בפעם הראשונה מזה יותר משנתיים: הביטקוין – מעל 45 אלף דולר

הסיבה לעלייה היא החלטה של ה-SEC, שלפי ההערכות תאפשר להנפיק נייר ערך שניתן להמרה במטבע דיגיטלי ● בהנחה שכך יהיה, יש הערכות שלפיהן מחיר הביטקוין עשוי לזנק ל-55 אלף דולר ● ההחלטה צפויה בימים הקרובים

שוויו חצה את טריליון הדולק. הביטקוין.

מחר (ד') יצוינו 15 שנים להולדת הביטקוין. בימים האחרונים חווה מטבע הקריפטו החלוצי עליות, ואתמול הוא עבר את הרף של 45 אלף דולר ליחידה – בפעם הראשונה מזה יותר משנתיים. נכון לפרסום שורות אלה, מחירו עומד על 45,585 דולר. מדובר בזינוק שנתי של 173%.

העלייה במחיר הביטקוין באה על רקע החלטה שככל הנראה עומדת להתקבל על ידי רשות ניירות הערך של ארצות הברית, ה-SEC, ב-14 בקשות שהוגשו כדי לאפשר הנפקה של ERP – נייר ערך שניתן להמרה במטבע דיגיטלי. ההערכות הן שלפחות אחת מהבקשות תאושר בימים הקרובים – מה שישפיע לטובה על הביקושים למטבעות קריפטו, משום שהיא תהווה אישור רשמי להרחבת הפעילות בתחום.

עם זאת, יש מומחים שטוענים שאישור הנפקת ERP של מטבע דיגיטלי לא ישפיע על שוק הקריפטו ועל הביקושים, לפחות בטווח הקצר, שכן השוק כבר תמחר את הביטקוין מתוך הנחה שלפחות אחת מהבקשות תאושר.

אלה שסבורים שלהחלטה חיובית תהיה השפעה על השוק מציינים כי היא צפויה להביא להגדלת הביקוש המיידי למטבעות קריפטוגרפיים. אחד המומחים בתחום, סקוט מלקור, אף מעריך שהחלטה חיובית של ה-SEC תקפיץ את מחיר הביטקוין לכ-55 אלף דולר – נתון שנרשם בפעם האחרונה בנובמבר 2021. באותו החודש נרשם שער השיא של הביטקוין בחמש השנים האחרונות – 64,400 דולר ליחידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים