אדיב ברוך מונה ליו"ר מועצת המנהלים של אלעד מערכות

ברוך הוא מוותיקי ומבכירי תעשיית המחשוב וההיי-טק בישראל, וברזומה שלו נכללים בין היתר פרטים כמו כהונתו כיו"ר הדירקטוריון של חברת הבת, אלעד פתרונות, או כיו"ר מכון היצוא

אדיב ברוך, יו"ר מועצת המנהלים של אלעד מערכות.

אדיב ברוך מונה ליו"ר הדירקטוריון אלעד מערכות. ברוך יחליף את יואש טרוקמן, שכיהן עד כה כיו"ר הדירקטוריון, וימשיך לשמש כחבר דירקטוריון וכבעלים. ברוך מכהן כיום כיו"ר הדירקטוריון של חברת הבת, אלעד פתרונות וכחבר דירקטוריון באלעד החל משנת 2017.

ברוך הוא מוותיקי ומבכירי תעשיית המחשוב וההיי-טק בישראל. במשך כל פעילותיו בעולמות ה-IT, קרנות הון סיכון ויזמות הקפיד ברוך לשלב את זמנו בחינוך, תעשייה ופעילות בינלאומית ענפה. כנבחר התעשיינים, כיהן כיו"ר מכון היצוא ופעל נמרצות לקדם את התעשייה הישראלית בעולם. בשנים האחרונות הוא פעיל מאוד במדינות המפרץ בתחום טכנולוגיות המידע, חקלאות מדברית ומערכות בריאות. הוא בעל תואר ראשון (BSC) בהנדסת תעשייה וניהול ומערכות מידע מהטכניון.

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות: "ניסיונו הרב של אדיב בתעשיית ההיי-טק יסייע לחברה בתנופת הצמיחה ובהגעה להישגים חדשים. בהזדמנות זאת, אבקש להודות ליואש טרוקמן על המעורבות, העשייה והאכפתיות כיו"ר הדירקטוריון". 

אלעד מערכות מספקת מערכי שירות ומכירות ומחברת עסקים ולקוחות באמצעות תקשורת עסקית יעילה, מיידית ומותאמת אישית אשר משיגה תוצאות מיטביות. החברה מעסיקה 1,300 עובדים ב-3 מוקדים בארץ, ופועלת בשלושה תחומים עיקריים: דיגיטל וקומרס, CRM, ודאטה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים