ECI הישראלית תשדרג תשתיות פס רחב בבריטניה ביחד עם בריטיש טלקום; ההיקף: 800 מיליון ד'

במסגרת ההסכם יפרסו שתי החברות את רשת הגישה NGA עד לכ-18 מיליון בתים ועסקים ברחבי בריטניה בשלוש עד חמש השנים הבאות ● תחילת הפריסה תבוצע בחודשיים הקרובים

ECI הישראלית תהיה שותפה בפרויקט ענק לשדרוג תשתיות הפס הרחב בבריטניה, לאחר שחתמה על הסכם ענק עם BT-Openreach מקבוצת בריטיש טלקום (British Telecom), בשווי של 800 מיליון דולרים.

במסגרת ההסכם יפרסו שתי החברות את רשת הגישה NGA עד לכ-18 מיליון בתים ועסקים ברחבי בריטניה בשלוש עד חמש השנים הבאות. תחילת הפריסה תבוצע בחודשיים הקרובים. לדברי החברה, מדובר בפרויקט הגדול מסוגו באירופה.

BT-Openreach הוקמה ב-2006 במטרה להקים תשתית NGA יחידה שתאפשר לספקי התקשורת השונים גישה שווה לרשת הגישה המקומית של בריטניה. החברה הכריזה באחרונה על תוכניות להשקיע מיליארד ליש"ט נוספים (2.5 מיליארד בסך הכול) בהרחבת הפריסה של הרשת לכשני שלישים מבתי האב בבריטניה עד 2015. הצורך ביצירת תשתית גישה ארצית יחידה מעסיק כיום מדינות רבות, בהן ישראל, שבה מקדם משרד התקשורת יוזמה דומה, שנמצאת כעת בשלב הפיילוט, על ידי חברת החשמל בקרית שמונה.

שאול שני, יושב ראש מועצת המנהלים של ECI, אמר, כי "הזכייה בפרויקט משקפת את יכולתה של החברה לספק פתרונות טכנולוגיים ואת מחויבותה של החברה להשקעות מתמשכות במחקר, פיתוח וחדשנות. אני מאמין שהשילוב בין החדשנות וההתמדה של החברה יוביל אותה לזכיות מהותיות נוספות בעתיד".

רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI, אמר, כי "הזכייה היא הישג אסטרטגי חשוב, שיסייע לחברה בפתיחת דלתות בקרב קהלי מטרה חדשים וימנף את צמיחתה העתידית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים