מכללת ליאן הטמיעה מערכת CRM של סיילספורס

הפרויקט בוצע על ידי חברת אברא והוא מוערך בעשרות אלפי שקלים ● המערכת תאפשר שליטה מלאה על כל מערך המכירות, השיווק והשירות וכן תשרת את אלפי הסטודנטים של המכללה

לימור לב רן, מנכ"לית מכללת ליאן.

 מכללת ליאן, המתמחה בקורסים והכשרות מקצועיות, הטמיעה מערכת CRM חדשה של סיילפורס לשיפר וניהול כולל של מערך קשרי הלקוחות והשיווק שלה. את הפרויקט ביצעה חברת אברא, וההיקף הכולל שלו מוערך בעשרות אלפי שקלים.

מכללת ליאן היא מכללה מקצועית הפועלת משנת 2010, בבעלות משפחת לב רן. היא מתמחה בקיום קורסים וסדנאות, בין היתר גם השתלמויות מקצועיות לעובדי המדינה בכל התחומים ותחת פיקוח משרד החינוך. המכללה הוקמה על ידי לימור לב רן מנכ"לית המכללה, שלדבריה עסקה במשך שנים בהרצאות ובהכנת תוכניות לימוד. "בשלב מסוים החלטתי שאני רוצה להקים מכללה שלי, ויחד עם בן זוגי הקמנו את ליאן", אומרת לב רן

למכללה סניפים בירושלים ובאשדוד והיא מפעילה קורסים ברחבי הארץ, וכיום יש לה כ-5,000 סטודנטים. במהלך הקורונה נערכו במכללה ללימודים מרחוק.

לדברי ברקן לב רן, מנהלת השיווק של המכללה, "עד עכשיו הייתה לנו מערכת מיושנת, וכעת, כחלק מתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית שעוברת המכללה, הוטמעה מערכת החדשה, עם מגוון מודולים, שיאפשרו לארגון לנהל את מערך המכירות, השיווק והשירות בצורה יעילה וחכמה יותר".

הפרויקט כלל אינטגרציה למערכת הנהלת החשבונות ולאתר המכללה, כך שכל תהליך הרישום – החל מרגע התעניינות הסטודנט, דרך הרישום ועד לשיבוץ בכיתה, נעשה באמצעות תהליך מעקב יעיל וחכם.

אסף אלסידווי, אברא.

אסף אלסידווי, אברא. צילום: ליבי קטן נאור

לדברי אסף אלסידווי, שהוביל את הפרויקט בחברת אברא, אמר, כי "מטרת הפרויקט הייתה לייצר פלטפורמה אחת, שתשמש את מגוון המחלקות במכללת ליאן כדי לשפר ולהעצים את חוויית הלקוח. חשיבות הפרויקט היא בראש ובראשונה היכולת שלנו להוביל את מכללת ליאן לתהליך של טרנספורמציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים