נשים ומחשבים: לימור בלילתי, Identi

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: לימור בלילתי, מנהלת מחלקת פרויקטים ותמיכת לקוחות ב-Identi

לימור בלילתי, מנהלת מחלקת פרויקטים ותמיכת לקוחות ב-Identi. צילום: תמר ינאי

ותק בתפקיד: "שלוש שנים".

תפקידים קודמים: "ניהול פרויקטים מורכבים להטמעת תוכנה וניהול לקוחות באדוויס אלקטרוניקה".

השכלה ושירות צבאי: "בעלת תואר .B.Sc בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע משנקר. בצה"ל, מנהלת רשת מחשוב במודיעין בבה"ד 15 גלילות".

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? "את התחום גיליתי תוך כדי הלימוד לתואר בהנדסה בתעשייה וניהול, שבו התמחיתי, כאמור, במערכות מידע. מצאתי בו עניין וסיפוק. אני אוהבת שהתפקיד שלי מגוון – בתפקידי אני פותרת אתגרים לבתי חולים באמצעות הטכנולוגיה, וזה דבר מופלא בעיניי".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? "לא. ולא רק אני – יש לי הרבה חברות בתפקידים בכירים וכולן מעידות שאין אפליה. הנשים של היום מוצלחות מספיק על מנת שיכבדו אותן על בסיס מקצועיותן ולא מגדרן. נכון שברמה הכספית תמיד יש מקום לשיפור, אבל זה מתחיל בממשלה".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? "לא. בכל מקום שבו הייתי כיבדו את היותי אישה ושאני, כאימא, מנהלת בית ומשפחה במקביל לעבודה. תמיד בחרתי להיות במקומות שמקדמים נשים ולא מחביאים אותן. אם הייתי מגיעה לראיון עבודה ורואה נשים בקבלה וגברים בחדרי הישיבות – הייתי מתרחקת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים