סלופארק הודיעה על מינוי שלוש בכירות

קרן שיף מונתה למנהלת ההכנסות הראשית, לירון עובדיה - לסמנכ"לית משאבי אנוש, ורו"ח הגר אמזלג - לסמנכ"לית כספים ● בכך הופכת סלופארק לחברה עם צוות הנהלה נשי ברובו

הנהלה (בעיקר) נשית. סלופארק

על אף משבר הקורונה ולקראת חזרת המשק לשגרה, סלופארק הודיעה בסוף השבוע על שלושה מינויים בכירים של נשים: קרן שיף מונתה למנהלת ההכנסות הראשית (CRO) הראשונה בתולדות החברה, לירון עובדיה – לסמנכ"לית משאבי האנוש, ורו"ח הגר אמזלג – לסמנכ"לית הכספים. סבב המינויים הופך את סלופארק לחברה שמנוהלת על ידי צוות שרובו המוחלט נשי – נתון מעודד לקראת יום האישה הבינלאומי, שיחול מחר (ב').

קרן שיף, מנהלת ההכנסות הראשית של סלופארק. צילום: יח"צ

קרן שיף, מנהלת ההכנסות הראשית של סלופארק. צילום: יח"צ

שיף מביאה איתה ניסיון רב בעולמות השיווק והמכירות. ב-3.5 השנים האחרונות היא שימשה כסמנכ"לית לתחום זה בגו טו גלובל, שמציעה פתרונות של תחבורה שיתופית. את הקריירה שלה היא החלה במשרד הפרסום אדלר חומסקי, ובהמשך שימשה כמנהלת השיווק ומוקד המכירות של סקודה, לצד פרויקטים שיווקיים רוחביים של צ'מפיון מוטורס, שבהם היא השתתפה. משם עברה שיף לנהל את השיווק ומוקד המכירות של קבוצת לובינסקי.

מתוקף תפקידה החדש, שיף תהיה אחראית על כלל הכנסות החברה מלקוחות ותטפל בכל ממשקי הלקוח – שיווק, שירות ומכירות.

לשיף תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים ושיווק, והיא מרצה בקריה האקדמית אונו על מקצועות השיווק.

לירון עובדיה, סמנכ"לית משאבי האנוש של סלופארק. צילום: יח"צ

לירון עובדיה, סמנכ"לית משאבי האנוש של סלופארק. צילום: יח"צ

עובדיה היא בעלת ניסיון של מעל לעשור בתחום משאבי האנוש. בתפקידה הקודם היא שימשה כמנהלת ה-HR בקומסקופ (CommScope) במשך שלוש שנים, וקודם לכן עבדה ב-West Pharmaceutical Services ובאפלייד מטריאלס. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.

רו"ח אמזלג היא בעלת ניסיון רב בתחום הפיננסי. בתפקידה הקודם היא כיהנה במשך כחמש שנים כמנהלת מחלקת כספים במועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי פליי קארד של אל על. קודם לכן עבדה אמזלג במשך שש שנים בתפקידי חשבות בקוקה קולה, ולפני כן כרואת חשבון בארנסט אנד יאנג. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בראיית חשבון מהמכללה למנהל.

רו"ח הגר אמזלג, סמנכ"לית הכספים של סלופארק. צילום: יח"צ

רו"ח הגר אמזלג, סמנכ"לית הכספים של סלופארק. צילום: יח"צ

גיוס עובדים

סלופארק מציעה אפליקציית תשלום על חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ. האפליקציה מתאימה אוטומטית את החניה לבעל תו תושב, מציגה את היסטוריית החניה לצרכי בקרה ויוצרת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב. כמו כן, היא מאפשר לחפש חניון לפי אזור טרם ההגעה ליעד.

גיא סלוק, מנכ"ל החברה, ציין כי "כחלק מהרחבת פעילות סלופארק וצמיחתה אנחנו נמצאים בתהליך מואץ של גיוס עובדים. באחרונה השלמנו את בניית מערך צוות ההנהלה שיוביל את האסטרטגיה של הפעילות ויצמיח את נתח השוק של החברה, תוך הכנסת שירותים חדשים לקהל הנהגים בישראל". יצוין כי סלופארק מחפשת בימים אלה מנהל.ת מו"פ, מומחה.ית IT וסיסטם ומפתח.ת דוט.נט בכיר.ה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים