סינופסיס תרמה למד"א קרוואן חדש לבדיקות קורונה

מימין: אהוד לוונשטיין, מנכ''ל סינופסיס ישראל, ואלי בין, מנכ''ל מדא. צילום: ליאור קליינברג

חברת התוכנה סינופסיס ו-160 עובדי החברה בישראל התגייסו לסייע לארגון מגן דוד אדום ותרמו יותר מ-215,000 שקלים כדי לרכוש קרוואן חדש לבדיקות קורונה שהארגון מבצע בשיתוף עם קופות החולים, משרד הבריאות ופיקוד העורף. רכישת הקרוואן תסייע להקל על העומס הצפוי בבדיקות קורונה לקראת החורף.

התרומות הן חלק מהמאמצים המתמשכים של סינופסיס העולמית לספק מענה לצרכים קהילתיים. בנוסף, עובדי שלוחת סינופסיס בהרצליה העניקו תרומות אישיות למד"א. סינופסיס ומד"א קיימו טקס קצר של חנוכת הקרוואן הייחודי במוקד הלאומי של מד"א בקריית אונו.

אהוד לוונשטיין, מנכ"ל סינופסיס ישראל, מסר: "משבר הקורונה הציב אתגרים חסרי תקדים לא רק בפני אזרחי העולם וישראל, אלא גם בפני כל האנשים והגורמים המסייעים למאבק בנגיף. לכן, קשה למצוא יעד טוב יותר לתרומה של סינופסיס העולמית ועובדיה בישראל מאשר ארגון מגן דוד אדום, שעושה עבודת קודש של הצלת נפשות בכל יום מימות השנה, וביתר שאת בזמן משבר הקורונה".

"אנחנו מלאי תודה והערכה כלפי סינופסיס העולמית, לעובדי החברה בישראל ולמנהל מרכז סינופסיס בישראל אהוד לוונשטיין על התרומה הנדיבה לפעילותנו", אמר מנכ"ל מד"א, אלי בין. "הקרוואן החדש שנרכש בכספי התרומה של סינופסיס הוא בדיוק מסוג האמצעים שמאפשרים לנו להפעיל את מערך הבדיקות המסיבי, הנדרש כדי לאתר נדבקים בקורונה ולעצור את שרשרת ההדבקה, אתגר שאנו נדרשים להיענות לו במקביל לאתגרינו הרגילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים