דוקטור נט: התוכנה שתנהל את מאגר הכלבים והחתולים בירושלים

השירות הווטרינרי של עיריית ירושלים הכניס לפעולה תוכנת ענן עדכנית וחדשה, שתאפשר לבעלי החתולים והכלבים בעיר הבירה לנהל את העניינים הבירוקרטיים של הרישוי, החיסונים והשבבים אונליין, זאת אומרת בנוחות מהבית

דוקטור נט - תוכנה חדשה של השירות הווטרינרי בי-ם למעקב אחרי רישוי וחיסון שלהם. הכלבים והחתולים של עיר הבירה. צילום אילוסטרציה: BigStock

תשכחו מד"ר דוליטל, הרופא שנהג לאסוף בעלי חיים חולים למרפאתו ולטפל בהם, למד את שפתם ודיבר איתם, והכירו את "דוקטורט נט": תוכנת ענן עדכנית וחדשה בשירות הווטרינרי של עיריית ירושלים, המותאמת לצרכי התושבים בעידן האינטרנט.

מדובר בתוכנה שתנהל את מאגר הכלבים והחתולים העירוני. היא מסונכרנת עם מאגר השבבים הארצי, עם המרפאות הווטרינריות הפרטיות ועם הכלבייה העירונית. השימוש בתוכנה משלב גם יתרונות של דיווח מיידי לעירייה על חיסון, רישוי הכלב וסנכרון, ובאמצעותה ניתן גם לשלם בכרטיסי אשראי על חיסון ורישוי.

בשירות הווטרינרי מציינים כי כל כלב מגיל 3 חודשים צריך להיות מוחזק ברישיון של הרשות המקומית, כאשר הוא מחוסן כנגד כלבת ונושא שבב. על חיסון הכלבת והרישוי יש לחזור כל שנה וגובה הקנסות על החזקת כלב ללא חיסון ורישיון עומד על 2,000 שקלים. בנוסף, השירות הווטרינרי יעניק ערכת איסוף צרכים וחוברת הסבר לכל בעל כלב המגיע לחיסון בשירות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על השקת התוכנה החדשה. מדובר במהלך חדשני שיסייע לנהל את המידע אודות הכלבים והחתולים בעיר וכן יסייע רבות לשמירה על בריאות הציבור".

כזכור, על פי הנתונים שפורסמו ביום הכלב הבינלאומי, בעיר ירושלים יש כ-13,000 כלבים רשומים, כאשר השכונות גילה ופסגת זאב מובילות במספר הכלבים. בעיר ירושלים פועלת גם קהילת סטודנטים מהאוניברסיטה העברית, אשר מלווה ומכשירה כלבי נחייה לטובת סיוע ללקויי ראייה.

"הציבור מוזמן לגשת לשירות הווטרינרי ולמרפאות פרטיות ולחסן את הכלבים שחיים בביתו ונמצאים באחריותו", נמסר מטעם השירות של י-ם. שעות החיסון בשירות הווטרינרי הן: בימים א'-ה' בשעות 08:30-12:00, 13:00-15:00, וביום ו' בין השעות 8:30-11:30. שימו לב שבימי ו' לא תתבצע גביית תשלום במקום, ויש להגיע עם שובר משולם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים