גיוס בעולם האי-קומרס: יוטפו השלימה סבב של 75 מיליון דולר

החברה, שמציעה פלטפורמה לשיווק לאתרי מסחר מקוונים, גייסה עד כה 176 מיליון דולר ● כספי הגיוס ישמשו לשדרוג המוצר הנוכחי שלה ● בסופו של דבר, יוטפו מעוניינת לפתח פלטפורמה שתאחד בין המסחר אונליין למסחר הפיזי

תומר תגרין (מימין) ועומרי כהן, מייסדי יוטפו. צילום: מור שני

יוטפו הישראלית, שפיתחה פלטפורמה לשיווק עבור אתרי אי-קומרס, דיווחה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס של 75 מיליון דולר. הגיוס יסייע לחברה להמשיך לפתח את הפלטפורמה שלה ולהרחיב את ערוצי השיווק.

עד כה גייסה יוטפו 176 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילו אדם פישר וקרן ההשקעות בסמר ונצ'ר פרטנרס (BVP). עוד לקחו בו חלק הקרנות אקסס אינדסטריז ו-ורטקס ונצ'רס, שהשתתפו גם בסבבי הגיוס הקודמים של החברה, ומשקיעה חדשה בה – קרן הנאקו.

הפלטפורמה של יוטפו מסייעת לחברות לשווק את מוצריהן אונליין באמצעות מערכת אחת, בכדי ליצור חוויית רכישה שאותה מכנים בחברה "יוצאת דופן" ולהגדיל את כמות הרכישות. יוטפו נוסדה ב-2011 על ידי עומרי כהן ותומר תגרין, המנכ"ל, כפלטפורמה ליצירת ביקורות רוכשים ותכנים ויזואליים. בשנים האחרונות היא ביצעה שתי רכישות של חברות והוסיפה מוצרים נוספים כמו מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר ושיווק באמצעות SMS. בחברה מועסקים יותר מ-500 עובדים – בתל אביב, יקנעם, ניו-יורק, לונדון וסופיה.

ביוטפו אומרים כי מאז סבב הגיוס האחרון, בנובמבר 2017, החברה חוותה צמיחה של יותר מ-300% במספר לקוחותיה ועלייה של 250% בהכנסות השנתיות החוזרות. לאחר סבב הגיוס הנוכחי וניצול כספי הגיוס, החברה מעריכה שתכפיל את הכנסותיה בשנתיים הקרובות. כמו כן,היא דיווחה על עלייה בביקוש למוצריה בעקבות מגפת הקורונה והגידול במכירות אונליין שהיא הביאה אתה.

תגרין ציין ש-"החזון שלנו הוא לבנות פלטפורמת שיווק אחת שיהיו בה כלל המוצרים שלנו ושתשלב בין המסחר ברשת לזה המסורתי, בכדי להעניק חוויה יוצאת דופן עבור הרוכשים אונליין. כדי ליצור חוויה כזאת, על אנשי השיווק המקוון להתבסס על מקור אמין, שמספק את כל התובנות הנחוצות עבורם, במטרה לנצח בתחרות ההולכת וגדלה בעולם האי-קומרס. אנשי שיווק מנהלים מגוון כלים שלא מתממשקים אחד עם השני, מה שעלול להוביל לחוויית רכישה שלילית באתרי אי-קומרס, ואף למקרים שבהם הרוכשים הפוטנציאליים לא משלימים את העסקה. הגיוס האחרון ישמש בין היתר לשיפור שירות הלקוחות הגלובלי שלנו ולהגדלת ההשקעה בחוויית המוצר, שתאפשר למותגים למקסם את הערך שהם מקבלים מהפלטפורמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים