חברת הסייבר הישראלית 1touch.io גייסה 14 מיליון דולר

החברה, שפיתחה פלטפורמה לגילוי ומיפוי נתונים, השלימה סבב A בהובלת הקרן הירושלמית JVP ותאגיד האנרגיה נשיונל גריד

מייסדי 1touch.io - זאק רובינשטיין, דימיטרי שבצ'נקו ויצחק אסרף. צילום: יח"צ

עוד השקעה של JVP: קרן ההון-סיכון הירושלמית, ביחד עם תאגיד האנרגיה נשיונל גריד, הובילו סבב גיוס A בסך של 14 מיליון דולר עבור חברת הסייבר הישראלית 1touch.io – כך נמסר היום (ד'). בהשקעה זו לקחו חלק גם ארגון החדשנות של מדינת קונטיקט בארצות הברית, קרן מיינדסט ונצ'רס ואושן אזול פרטנרס. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת נוכחותה הגלובלית ולקידום מחקר ופיתוח. פרדיפ טאגרה, סגן נשיא בנשיונל גריד, יצטרף לדירקטוריון של 1touch.io.

1touch.io פיתחה פלטפורמה לגילוי ומיפוי נתונים, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים של הרגולציה העולמית בתחום הגנת פרטיות המידע. הטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית של החברה מייצרת קטלוג ראשי (Master Catalog), המכיל את כל המידע הרגיש אותו הארגון אוסף על לקוחותיו, וכולל מיפוי של כל המקומות שבהם מעובדים ונשמרים עותקי מידע. בחברה אומרים כי קטלוג זה מסייע לארגונים גדולים ומבוזרים להגן על מידע הלקוחות תוך עמידה בדרישות רגולציית הפרטיות, כמו גם בניהול נכסי המידע הרגישים מהיבטי אבטחת מידע וניהול סיכונים. המערכת יכולה לאתר את השינויים הדחופים בתהליכי עיבוד המידע הרגיש ולהבטיח שליטה מלאה על נכסי המידע.

ב-1touch.io אומרים שבשונה מפתרונות אחרים הקיימים בשוק, שדורשים מאמץ אנושי ומשאבים נרחבים ומניבים רק תצוגה חלקית וזמנית של השימוש בנתונים, הטכנולוגיה שלה "לומדת" את הארגון באופן אוטומטי לחלוטין וללא הסתמכות על הידע הארגוני או הגדרות המשתמש. בכך המערכת מאפשרת אוטומציה של ניהול הדטה הארגוני בהתאם לדרישות האבטחה, תוך יצירת תמונה מלאה של מיקום הנתונים בארגון, הטיפול בהם, הגישה אליהם והפצתם.

פלטפורמת הדגל של החברה, אינבנטה, משלבת יכולות של ניתוח העברת נתונים, למידת מכונה ובינה מלאכותית, כמו גם יכולת לנתח מספר רב של מקורות דטה, מערכות קבצים, בסיסי נתונים, וכן פתרונות SQL, NoSQL ותוכנה כשירות (SaaS). היא מסייעת לחברות להפחית את התקורה התפעולית שלהן, ולחסוך זמן וכסף.

"החששות שקיימים לגבי פרטיות ואבטחת נתונים ממחישים שארגונים צריכים להבין לעומק את זרימת המידע המוגן שלהם", אמר זאק רובינשטיין, ממייסדי ומנכ"ל 1touch.io. "יש צורך בגילוי ומיון אוטומטי, מדויק, מתמשך ועקבי – לא רק בתחום הפרטיות, אלא גם בתחומי האבטחה, ניהול המידע וסיכונים. צורך זה התגבר בעקבות האירועים האחרונים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים