תוספות חדשות לאפליקציית Google Maps

מהבית לתחנת האוטובוס ומשם ליעד הסופי – כל מקטע נסיעה והאפשרויות שלו: גוגל הוסיפה לאפליקציית המפות שלה אפשרות לשלב במסלול רכיבה על אופניים או שיתוף נסיעה, במטרה להקל את הנסיעה ליעדים המשלבת כמה סוגים של תחבורה

Google Maps

תוספת לאפליקציית המפות של גוגל משלבת כעת במסלול של הוראות הנסיעה אפשרות של רכיבה על אופניים או שיתוף נסיעה. בפוסט רשמי שפרסמה גוגל, היא מציינת, כי "נסיעות לפעמים עשויות להיות מורכבות – כשלעתים קרובות בנסיעה אחת צריך להשתמש בכמה סוגים של תחבורה כדי להגיע ליעד… כעת אנו מקלים על השימוש בהוראות הנסיעה באמצעות שילוב של רכיבה על אופניים ושיתוף נסיעות כדי שתוכלו לנסוע את המייל הראשון או האחרון בנוחות".

לאחר בחירת היעד בתיבת החיפוש, יש ללחוץ על מסלולים, ואז על כפתור השלבים, ולאחר מכן יופיעו על הצג מסלולים שמאפשרים שיתוף נסיעה או רכיבה על אופניים, שיהיו משולבים בהוראות ההגעה. אם הבחירה תהיה שיתוף נסיעה, יוצג על המסך מידע נוסף על כל קטע נסיעה: מה תהיה העלות, זמן ההמתנה, האם יש עומס תנועה ומתי האוטובוס או הרכת צפויים לעזוב את התחנה. ניתן לבחור גם ספק קבוע לשיתוף נסיעה או אפשרויות אחרות, כמו צי רכבים או נסיעה חסכונית.

למי שבוחרים ברכיבה על אופניים, יוצגו על המסך מסלולי ייעודיים לצד המידע הנוסף הדרוש על מקטע התחבורה הציבורית של המסלול.

כל המידע הזה נאסף ומשוקלל לתוך זמן ההגעה הצפוי.

גוגל תתחיל לפרוס את התכונות החדשות בשבועות הקרובים בפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS ב-30 מדינות סביב העולם, ובהמשך תרחיב את הפריסה למדינות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים