Arrow תשווק פתרון IoT לנמלי תעופה מבית יבמ

הפתרון, Smart Airport Asset Management, מיועד לניהול תחזוקת ציודים בנמלי תעופה ● הוא עושה זאת באמצעות חיישנים ומערכת שמנתחת את המידע שמגיע מהם ומספקת תובנות

פתרון "מטיס". צילום אילוסטרציה: BigStock

Arrow הודיעה באחרונה כי היא ושותפיה העסקיים החלו להפיץ את פתרון Smart Airport Asset Management מבית יבמ (שזמין גם בחברה עצמה), המיועד לניהול חכם של נמלי תעופה. הפתרון מספק למפעילי הנמלים תובנות תפעוליות על תחזוקת הציודים, למניעת השבתה ולשיפור חוויית הנוסעים והלקוחות בכלל.

ביבמ וב-Arrow מציינים ש-Smart Airport Asset Management פותר אתגרים תפעוליים תכופים, שלפי דו"ח איכות שירות התעופה Airport Service Quality report של מועצת נמלי התעופה הבינלאומיים משפיעים לרעה על הנוסעים. כך, הוא מאפשר למפעילים לשפר ביצועי נכסים וציודים, כמו דרגנועים, מעברים, מערכות טיפול במטען וארונות מים לשתייה. המוצר אוסף נתונים כגון רטט, טמפרטורה ורמות נוזל מוטורי מחיישנים שנמצאים על מנועים וחלקים נעים אחרים במדרגות נעות, במעברים ובמערכות לטיפול בכבודה. בנוסף, חיישנים על ארונות מים מודדים ומבקרים טמפרטורה, האם דלת הארון פתוחה או סגורה, זרימת מים ודליפה, כדי לקבוע אם ארונות המים מתפקדים כראוי.

לאחר שהנתונים נאספים מכל החיישנים, הם מאוחדים ומנותחים על פלטפורמת ווטסון של יבמ לתחום האינטרנט של הדברים (Watson IoT).

"שיפור ביצועים של נכסי מפתח"

"פתרון זה, שפיתחנו יחד עם הספקים שלנו, יעזור לשיפור חוויית הלקוחות ומייצג את המודל שיבמ ו-Arrow מיישמות בתחום פתרונות ה-"IoT, אמר איידן מיטשל, סגן נשיא יבמ לעולם זה.

"יצירת הנתונים, איסופם והניתוח שלהם בעזרת פתרון IoT מקצה לקצה מאפשרים שיפור ביצועים של נכסי מפתח, שמשפיעים ישירות על חוויית הלקוח", ציינה אדריאנה רובינסון, סגנית נשיא IBM Watson IoT. "זה יאפשר לצוותי תפעול ותחזוקה לחזות כשל מתקרב בציוד וייצור סבבי תחזוקה פרו-אקטיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים