"ארגונים נדרשים לחוסן IT"

"הטמענו שורת מוצרים ומערכות של סיסקו", אמר אראן אזרזר, זרטו, "וקיבלנו יכולת לקיים שיח איכותי בין אתרי החברה, באמצעות מערכות וידיאו ואודיו מתקדמות, לצד זמינות בכל מקום וזמן"

אראן אזרזר, דירקטור IT בזרטו. צילום: יח"צ

"אנו גורם חדשני ושובר מוסכמות בעולם ה-DR: בעבר, משך ההתאוששות לאחר נפילה עמד על ימים ושבועות. אנו הבאנו להתאוששות של שירותי מחשוב בתוך דקות ולאובדן מידע של לא יותר משניות בודדות. השנה נעתיק את פריצת הדרך שעשינו – לעולמות הגיבוי", כך אמר אראן אזרזר, דירקטור IT בזרטו.

אזרזר דיבר באירוע Digital Transformation by Cisco . הכנס נערך ביום ב' השבוע במשרדי סיסקו ישראל בנתניה, בהשתתפות יותר מ-100 מלקוחות החברה. האירוע היה הרביעי בסדרה בת ארבעה מפגשים, כשכל מפגש התמקד בעולמות תוכן שונים הקשורים למסע הדיגיטלי – וזה בו דיבר דן בהיבטי שיתופיות.

זרטו מפתחת פלטפורמות ניוד בענן. החברה פיתחה מערכת התאוששות מאסון, המאפשרת להשתמש בשירותי ענן ציבורי כאתר גיבוי להתאוששות לאסון במקרה של קריסת שירותי מחשוב. לזרטו לקוחות מכל הגדלים ומכל התעשיות, וביניהן חברות ענק המספקות בעצמן שירותים למיליוני לקוחות והן חוששות למצוא את עצמן בלא מענה, בעת קריסה של המערכות – אם בשל טעויות אנוש, ואם בשל אסון טבע. החברה מעניקה שירות גם עבור חברות שמהגרות משירות בענן ציבורי אחד למשנהו, ודואגת שההגירה תבוצע בלא סיכון, בלא הפרעות לשירותים העסקיים ובלא אובדן נתונים.

לדברי אזרזר, "אנו חברה המתמחה בעולמות חוסן ה-IT. אנו מבטיחים לשירותי ה-IT זמינות מירבית (always on) ובמקרה של קריסה – אנו מסייעים להם להתאושש בדקות בודדות, עם אובדן מידע של לא יותר מכמה שניות".

שם החברה, הסביר, הוא הלחם של המילים "אפס" ו-"RTO". לדברי אזרזר, "חוסן ה-IT הוא תוצר של יכולת התאוששות מאסון. יש לנו פלטפורמה להתאוששות עסקית. יכולת זאת הכרחית לכל ארגון אשר עובר טרנספורמציה דיגיטלית ומערכות המחשוב מהוות את הליבה העסקית שלו".

לדבריו, "בנוסף, אנו מאפשרים לספקיות הענן המובילות, להציע שירות משלים של התאוששות מאסון כשירות, DRaaS, כחלק מחבילת התשתיות כשירות הנרכשות מהן. כך, חיזקנו את מעמד החברה ברשת השותפים המסחריים של ספקיות הענן בתחום ההתאוששות מאסון והאחסון".

התמקדות בתהליכים אוטומטיים מבוססי בינה מלאכותית ובוטים

החברה, אמר אזרזר, קמה לפני 9 שנים, ומונה קרוב ל-800 עובדים ולה קרוב ל-7,000 לקוחות. לחברה סניפים בבוסטון ובהרצליה, וכלל המו"פ של החברה מבוצע בארץ. "בשנת 2018", אמר, "קבוצת חוויית המשתמש ב-IT התמקדה בשיפור תהליכים עסקיים ובניהול תקלות ובקשות ב-ITSM. בעתיד נפעל בעולם ניהול נכסי ה-IT. השנה נתמקד בתהליכים אוטומטיים, מבוססי בינה מלאכותית ובוטים".

"עשינו מהפכה, שלא לומר שיבוש, לעולם ה-DR", אמר אזרזר, "כי אנו מעניקים לארגונים יכולת שחזור וחזרה לאחור בכל רגע שהארגון ירצה בכך. פתרונות DR וגיבוי מסורתיים אינם מאפשרים זאת, כי פתרון התאוששות מאסון, שהוא מבוסס snapshots – מחזיר את המצב כפי שהיה כמה שעות לאחור. אנו מספקים את היכולת, הזו באמצעות רפליקציה מתמשכת ורציפה, בלא הפרעות לשירותים העסקיים. אנו אגנוסטיים לכל סוג ומערכת של אחסון".

"כחברה גלובלית, הפזורה ברחבי בעולם", אמר אזרזר, "החלטנו ב-IT לתקנן את התהליכים של השיתופיות שלנו – בין הטלפוניה, ובין המיטינג וההודעות. לאחר בחינה מעמיקה, החלטנו לבחור במערכת השיתופיות של סיסקו, בשל היותם מתקדמים ואיכותיים. בנוסף, כבר היינו רגילים לעבוד עם חלק מהמוצרים של סיסקו". כך, אמר, "הטמענו את פתרון חדרי הוועידה של סיסקו, המתממשק לתוך המערכת האינטרנטית Cisco WebEX, שכבר היה לכל עובדי החברה. מדובר בפתרון פשוט, רובסטי ואיכותי. ההטמעה של המערכת, לצד ההטמעה של global meeting collaboration, שדרגה את יכולות השיתופיות שלנו".

"סיימנו את הפרויקט באוקטובר האחרון", סיכם אזרזר, "בהמשך נטמיע פתרון Cisco Contact Center – לתמיכת מוצרים. קיבלנו מהפרויקט שתי תועלות עיקריות: היכולת לקיים שיח איכותי בין אתרים, באמצעות מערכות וידיאו ואודיו מתקדמות, וכן היכולת להיות זמין בכל מקום, באמצעות Cisco Jabber".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים