האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות בחר דירקטוריון ויושבי ראש חדשים

יעקב מיכלין, מנכ"ל Brainsway, נבחר לשמש כיו"ר משותף של IATI, לצד ארז צור, יו"ר Infibond ● הדירקטוריון החדש כולל 30 חברים – חצי מהם חדשים

ארז צור, יו"ר משותף של IATI. צילום: ניב קנטור

IATI, ארגון הגג של תעשיות ההיי-טק ומדעי החיים בארץ, בחר באחרונה מועצת מנהלים חדשה ויו"ר משותף חדש – יעקב מיכלין, מנכ"ל Brainsway. מיכלין יכהן לצדו של ארז צור, יו"ר Infibond, שממשיך בתפקידו באיגוד. מיכלין, המייצג את סקטור מדעי החיים, יחליף את יקי ינאי, שמסיים קדנציה בת שלוש שנים. שני היו"רים משמשים בתפקיד לצד קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית ונשיאת האיגוד.

צור כיהן בעבר כמנכ"ל EMC ישראל וכמנכ"ל קיידנס דיזיין סיסטמס. מיכלין, שותפו החדש לתפקיד, שימש כמנכ"ל וכנשיא חברת יישום של האוניברסיטה העברית, וכן כיו"ר של מספר חברות בתחום הביו-טק, ביניהן Integra.

IATI הוא איגוד שכולל יותר מ-700 גופים, בהם המשפיעים ביותר בתעשייה, ובכלל זה חברות הרב לאומיות, קרנות הון-סיכון, חברות ישראליות בוגרות, חברות מסחור של אוניברסיטאות ובתי חולים, חממות וחברות מדעי החיים, גופים עתירי ידע, מוסדות אקדמיים, טק-טרנספר, עיריות ורשויות מקומיות.

למועצת המנהלים נבחרו 30 בכירים, מתוכם 50% חדשים, שלדברי האיגוד "מייצגים את כלל הסקטורים והרבדים של התעשייה". ביניהם ניתן למצוא את פרופ' יוסי מטיאס מגוגל, תומר בר זאב מאיירונסורס, ג'ונתן מדווד מ-OurCrowd, ד"ר ערן אדן מ-MeMed, יובל טל מ-Payoneer, שחר בר אור מווסטרן דיגיטל, גיל גולן מג'נרל מוטורס, עימאד תלחמי מבאבקום, דן גלוטר מאופטימל פלוס, יורם טיץ מארנסט אנד יאנג ישראל, ד"ר ענת כהן-דייג מקומפיוג'ן, יהל זילכה מקרן מגמה, ד"ר יאיר שינדל מקרן aMoon, יונתן אדירי מ-Healthy.io, ד"ר אפרת שפר מפיליפס, רחלי גנות מרייצ'יפ, אלון אגינסקי מ-Blockchain, מרים שטילמן-לבזובסקי מאלגוטק, איציק פריד מ-Takwin, יקי ינאי מפלוריסטם, רפי מרגליות ממיקרו פוקוס, פרופ' ורדה שלו ממכבי טק, נדב קידרון מאורמד, אלקה ניר מ-Carevature, ג'ונתן ברגר מ-The Kitchen, שלמה נמרודי מרמות, אוניברסיטת תל אביב, יורם אורון מ-ורטקס, טל לוי מהביו-טכנולוגיה בשירותי בריאות כללית ואייל ניב מפיטנגו.

קרין מאיר רובינשטין מנכ"לית IATI. צילום: יורם רשף.

קרין מאיר רובינשטין מנכ"לית IATI. צילום: יורם רשף

"בבואה של התעשייה כולה"

מאיר רובינשטין אמרה כי "הדירקטוריון הנבחר הוא חזק מאוד ומשקף את כל חלקי התעשייה – החברות הרב לאומיות, קרנות ההון-סיכון, החברות הישראליות הבוגרות, הסטארט-אפים, החממות הטכנולוגיות ועוד. כמו כן, חברי הדירקטוריון משקפים את מגוון האוכלוסיה, בהם אנשי מקצוע מובילים מהמגזרים החרדי והערבי ומכל תחומי החדשנות הרלוונטיים, בעולמות מדעי החיים וההיי-טק בכללותו, כולל בריאות דיגיטלית, פארמה, קריפטו, פוד-טק, אגריטק ותחומי חדשנות נוספים".

"הדירקטוריון הנבחר מהווה בבואה של התעשייה כולה וסנכרון בין כל הסקטורים במסגרת ארגון הגג של IATI יוביל את כל האקו-סיסטם להתמודדות מיטבית מול האתגרים הלאומיים והבינלאומיים הרבים הניצבים לפנינו, ביניהם המחסור בכוח אדם, קידום החינוך הטכנולוגי, שילוב הפריפריה, הגדלת ההשקעות מגופים מקומיים, רגולציית מיסוי, תחרות גוברת מצד אקו-סיסטמים בעולם ועוד", ציינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים