רבעון טוב לעליבאבא: עליות בהכנסות וברווחים

החברה הציגה ברבעון השלישי של שנתה הכספית זינוק של 56% בהכנסות ושל 36% ברווח הנקי ● אחד הגורמים שתרם רבות לתוצאות הטובות הוא יום הרווקים הסיני

תנפיק בהונג קונג או בשנחאי עלי באבא

עליבאבא (Alibaba) מסיימת בסיפוק את הרבעון השלישי של שנתה הכספית 2018, עם עליות בולטות בהכנסות וברווחים – כך עולה מהתוצאות הכספיות שפרסמה ענקית הסחר הסינית בסוף השבוע. הכנסות החברה זינקו במהלכו ב-55.93% ל-88.03 מיליארד יואן, או 12.76 מיליארד דולר (כל החישובים נעשו על פי השער ב-1 בחודש, שעמד על 6.3 יואן לדולר), והרווח הנקי שלה צמח ב-35.99% ל-23.33 מיליארד יואן, שהם 3.6 מיליארד. אחד הגורמים המרכזיים לעליות הוא יום הרווקים הסיני שהתקיים, כמדי שנה, בנובמבר האחרון, ושהיקף עסקות המכירה שבוצעו בו דרך עליבאבא עמד על כ-25 מיליארד דולר.

הדו"חות הכספיים מראים שההוצאות של הענקית זינקו ברבעון ב-42.87% ל-57.03 מיליארד יואן, שהם 9.05 מיליארד דולר, והרווח הנקי שלה למנייה צמח ב-32.56% ל-9.2 יואן, או 1.46 דולר. הרווח התפעולי גדל ב-25.8% ל-26 מיליארד יואן, שהם 4.13 מיליארד דולר, לאחר שההוצאות התפעוליות האמירו ב-43.07% וסיימו את הרבעון על 21.95 מיליארד יואן, או 3.48 מיליארד דולר. ההוצאות הגולמיות זינקו ב-83.4% ל-35.08 מיליארד יואן (5.57 מיליארד דולר), הרווח הגולמי עלה ב-40.53% ל-47.95 מיליארד יואן (7.61 מיליארד דולר) והרווח הגולמי השולי עמד על 57.75%.

לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה עליבאבא את הדו"חות לתשעת החודשים הראשונים של השנה הכספית. ההוצאות הכלליות שלה זינקו בתקופה זו ב-57.99% ל-81.17 מיליארד יואן, שהם 12.88 מיליארד דולר; ההכנסות צמחו ב-57.35% ל-188.33 מיליארד יואן, או 29.85 מיליארד דולר; הרווח התפעולי גדל ב-55.99% ל-60.09 מיליארד יואן, שמהווים 9.54 מיליארד דולר; והרווח הנקי האמיר ב-74.57% וסיים את התקופה על 54.77 מיליארד יואן, שהם 8.69 מיליארד דולר.

דניאל ז'אנג, מנכ"ל קבוצת עליבאבא, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "רשמנו עוד רבעון טוב, בעקבות עוצמתו של הצרכן הסיני והמגוון הגדול מאוד של שירותים ומוצרים שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו – צרכנים וספקים כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים