פריוריטי רכשה חברת תוכנה אמריקנית במיליוני דולרים

החברה הישראלית קנתה את Acclivity האמריקנית - מפתחת פתרונות בתחומי הנהלת החשבונות וניהול הארגון, שמיועדים לעסקים קטנים

אנדרס ריכטר, מנכ''ל פריוריטי. צילום: יח"צ

רכישה בעולם התוכנה: פריוריטי הישראלית הודיעה היום (א') כי רכשה את החברה האמריקנית Acclivity, שפיתחה תוכנת הנהלת חשבונות. סכום הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני דולרים.

Acclivity, שנוסדה ב-2005, מפתחת פתרונות בתחומי הנהלת החשבונות וניהול הארגון, שמיועדים לעסקים קטנים. החברה, שמשרדיה ממוקמים בניו-ג'רזי, מונה כ-40 עובדים ובין מוצריה ניתן למצוא את AccountEdge – תוכנת הנהלת חשבונות לארגונים קטנים (עד 10 משתמשים), שמתאימה למחשבי Mac ו-PC. מספר הלקוחות שלה עומד על 75 אלף.

זוהי רכישה שלישית של פריוריטי במהלך השנה וחצי האחרונה. בקיץ האחרון היא הודיעה כי רכשה את פעילות ה-ERP של מוניטין מערכות מידע, שעוסקת בפיתוח ויישום חבילות ERP מסחריות, עסקיות ותעשייתיות בישראל. כשנה לפני כן היא קנתה את חברת הייעוץ וההטמעה האמריקנית Performa Apps.

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "מצאנו ב Acclivity סינרגיה גבוהה, המאפשרת לנו להאיץ את ההתרחבות שלנו בצפון אמריקה – הן באמצעות הרחבת ההיצע המוצרי והגדלת בסיס הלקוחות, והן באמצעות גישה לתשתיות החברה, השותפים העסקיים וההון האנושי המקצועי שלה.

הוא הוסיף כי "במקביל למאמצי ההתרחבות בחו"ל, ממשיכה פריוריטי לשים דגש על חדשנות מוצרית, והשיקה השנה מחולל אפליקציות שבאמצעותו יכולים ארגונים שיש להם את התוכנה שלנו להקים בעצמם אפליקציות שמחוברות למערכות המידע שלהם. מהלך זה הצטרף למוצרים חדשים נוספים, בהם מוצרי תוכנה במובייל, זירת אפליקציות לארגונים ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים