בינת סמך מגייסת 20 עובדים עבור נתיבי ישראל

העובדים ישמשו כנציגי תפעול במרכז השירות וניהול התנועה של החברה הלאומית, העוסקת בתשתיות תחבורה, באור יהודה

רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך מקבוצת רד בינת. צילום: פלי הנמר

בינת סמך מקבוצת רד-בינת הודיעה כי היא מגייסת 20 עובדים על מנת לשמש כנציגי תפעול במרכז השירות וניהול התנועה של נתיבי ישראל באור יהודה.

נתיבי ישראל, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה, היא חברה ממשלתית שאחראית על תכנון, פיתוח ואחזקת רשת הכבישים הבינעירונית במדינה, כמו גם על פיתוח מסילות רכבת, שביחד מחברים בין קצוות הארץ.

המרכז פעיל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים, ונותן מענה לפניות הקשורות לעומסי תנועה, דיווח על מפגעים או תאונות וקבלת מידע על אתרי עבודה.

לדברי רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך, "מדובר באחד ממרכזי השרות החשובים ביותר בישראל, בו חלה אחריות עצומה על העובדים לסייע ולתת מענה לפניות בנושאי תחבורה, מפגעים וכבישים. העובדים ייהנו מתנאים מעולים, כיאה לחברה ממשלתית, למידה אינסופית, סביבת עבודה דינמית וסיפוק אמיתי".

יצוין כי בינת סמך מעסיקה כ-350 עובדים ונותנת שירותי מחשוב, לרבות הקמה, ניהול ותחזוקה שוטפת, שירותי מיקור-חוץ ושירותים מנוהלים במגזרים הממשלתי והפרטי כאחד. החברה מפעילה בין היתר יותר מ-15 מוקדי שירות ומוקדים טכניים מרכזיים, בהם את המרכז למיצוי זכויות ניצולי שואה של משרד האוצר, מוקד משרד הרווחה, מוקד ההשמה של נציבות המדינה, מוקדי אגף השיקום והמשפחות וההנצחה במשרד הביטחון, ומוקד גיוס המשאבים של גרינפיס.

קורות חיים ניתן לשלוח כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים