מלם תים תפיץ ותשווק את פתרונות Talend מבית aQurate

Talend מתמחה באספקה של פתרונות בתחום אינטגרציית נתונים, ניהול נתונים ותשתיות Big Data ● החברה מספקת סוויטה לעולמות ניהול הנתונים, המבוססת קוד פתוח ומאפשרת פיתוחים בשפת Java

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

תים תוכנה מקבוצת מלם תים תפיץ ותשווק בישראל את פתרונות Talend אשר נציגתה בישראל היא aQurate מקבוצת UCL.

Talend מתמחה באספקה של פתרונות בתחום אינטגרציית נתונים, ניהול נתונים ותשתיות Big Data. החברה מספקת סוויטה לעולמות ניהול הנתונים, המבוססת קוד פתוח ומאפשרת פיתוחים בשפת Java.

כחלק מהסוויטה, מציעה Talend פתרונות לעולמות ה-ESB ,ETL לאינטגרציה, כלי BPM לניהול תהליכים עסקיים, כלי MDM  לניהול הדטה הארגוני וכמובן כלי DQ לטיוב נתונים. המערכת גם תומכת בביצוע אינטגרציה וניתוח נתונים בזמן אמת (Streaming Data).

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate. צילום: יח"צ

aQurate מקבוצת UCL מתמחה בכל הנוגע לניהול נתונים, בדגש על הטמעה של מערכות לאינטגרציית נתונים, טיוב נתונים, חקר נתונים, התממשקות מערכות אפליקטיביות למאגרי המידע הארגוניים ותשתיות Big Data.

לדברי נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, "הפלטפורמה של Talend נותנת מענה לאתגרים עסקיים ותפעוליים של ארגוני אנטרפרייז, כמו גם לסטארט-אפים וחברות היי-טק, שליבת העסק שלהן פועלת בעולמות הדיגיטל ואשר מהירות הזרמת המידע ואפשרות הניתוח שלו קריטיות עבורן".

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, אמר כי "בחרנו בחטיבת התוכנה של תים כשותפה שלנו בשוק הישראלי בזכות יכולותיה וניסיונה בביצוע פרויקטים בעולמות אלו. מטרתנו המשותפת היא ניצול התועלות הנובעות מטכנולוגית ה-Big Data לטובת שיפור ההיבטים העסקיים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים