פריוריטי משיקה מחולל אפליקציות חינמי

המחולל מאפשר לכל ארגון שיש לו מערכת של פריוריטי לבנות אפליקציות ולחבר אותן למערכות המידע של הארגון

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. צילום: יח"צ

פריוריטי (Priority) משיקה מחולל אפליקציות באמצעותו יכולים ארגונים, שלהם תוכנת פריוריטי, להקים בעצמם אפליקציות המחוברות למערכות המידע של הארגון. מחולל האפליקציות עולה במסגרת גרסה 18 של פריוריטי.

לפי נתוני מחקרים, מרבית העובדים – כ-70% – לא יושבים במהלך יום העבודה מול המחשב השולחני, אלא נמצאים חלק ניכר מיומם בשטח – בנסיעות, בפגישות, באתרי בנייה, במפעלים, במחסנים ועוד.

כניסת המובייל מאפשרת לבצע פעולות רבות מרחוק. עד כה, עיקר העבודה מרחוק נשענה על יכולות מייל או אפליקציות שלא היו מחוברות למערכת המרכזית בארגון וכתוצאה האפשרות לבצע פעולות שונות הייתה מצומצמת.

מסקר שערכה באחרונה פריוריטי בקרב 500 מנהלים בכירים בעסקים בבריטניה עולה כי על אף שיותר מ-95% מהמנהלים משוכנעים שעבודה מהמובייל מגדילה פרודוקטיביות, עדיין, במרבית הארגונים לא מתאפשר לבצע מהמובייל חלק גדול מהמשימות.

כך, לדוגמה, יותר מ-70% מהארגונים מעידים שאנשי המכירות שלהם נמצאים בשטח פעם בשבוע ויותר, אך רק ב-48% מהם ניתן לפתוח הזמנת לקוח חדשה מהמובייל. דוגמה נוספת: פחות מ-50% מהמשיבים העידו שעובדיהם יכולים לדווח נוכחות מהמכשיר הסלולרי. בין החסמים המרכזיים שצוינו להטמעת אפליקציות מובייל ארגוניות היו היעדר טכנולוגיה מתאימה (34%) והאמונה שלא ניתן או קשה מאוד לבצע את פעולות הליבה של הארגון במובייל (43%).

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "אחד הטרנדים הבולטים בתחום הוא בניית אפליקציות ייחודיות לארגון, אולם בשל העלויות הגבוהות, ארגונים רבים נמנעו מכך. הפתרון שלנו מספק מענה מתאים לצורך זה. הוא מאפשר ליצור אפליקציה עבור מגוון המכשירים החכמים שברשות העובדים, באופן עצמאי ומותאם לפעולות החברה. המחולל מאפשר לחברות לעשות את הכול מכל מקום, לשלוף מידע ולעדכן נתונים בזמן אמת, לאשר פעולות מרחוק ועוד".

"האפליקציות חוסכות זמן, מייעלות את הארגון, חוסכות בהוצאותיו ומעלות את השורה התחתונה – רווחיות הארגון. גם הנוחות לעובד חשובה, באפשרות שלו לסיים משימות מכל מקום ולא להיות כבול למשרד", הוסיף.

"כך למשל, יוכלו ארגונים לפתח אפליקציות קטלוג לאנשי המכירות, הכוללות גם אפשרות ליצירת הזמנות עבודה וחיוב לקוחות במקום; אפליקציה לאישורי מנהלים; מנהלי פרויקטי בנייה שיוכלו לתעד ליקויי בנייה מהשטח ועוד. האפליקציה תחליף את הפתק או הרשימה הידנית ותאפשר לעדכן את מצב המלאי מהשטח בזמן אמת", אמר ריכטר.

למעוניינים בפיתוח יישומים מורכבים יותר, פותחת החברה אפשרות SDK למתכנתי ווב.

כיצד זה עובד? נכנסים למחולל האפליקציות, בוחרים את הפונקציות והאלמנטים הרצויים מתוך המודולים הקיימים, יוצרים אפליקציה המותאמת לצרכי הארגון ומחוברת למערכות המידע שלו, ושולחים קישור לעובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים