"ארגונים ישיגו יותר אם ימציאו את הפרודוקטיביות מחדש"

"תקשורת אחודה היא דבר חשוב, אבל קודם כל כדאי שתהיה עבודה קבוצתית אחודה; זו אחת הדרכים להשגת אותה פרודוקטיביות", אמר אסף אבן, מומחה לתחום טכנולוגיית AV במיקרוסופט ישראל

אסף אבן, מומחה לתחום טכנולוגיית AV במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים שרוצים להצליח צריכים להמציא את הפרודוקטיביות מחדש. כך הם יוכלו להשיג יותר. בנוסף, תקשורת אחודה היא דבר חשוב, אבל קודם כל כדאי שתהיה עבודה קבוצתית אחודה. זו אחת הדרכים להשגת אותה פרודוקטיביות", כך אמר אסף אבן, מומחה לתחום טכנולוגיית AV במיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

אבן דיבר דיבר בכנס MULTIMEDIA AVTLV 2017. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים לפני ימים אחדים באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש. הנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וגידי רחמים, מנכ"ל מינגו.

לדברי אבן, "ארגונים ואנשים נוטים לחשוב ששיתוף פעולה הוא הדבר הראשון במעלה כדי להביא להצלחה בעבודה קבוצתית. אני רוצה לאתגר את התפיסה הזאת: שיתוף פעולה הוא דבר חשוב, אבל התקשורת בין הצדדים חשובה יותר. היא נמצאת במרכז שיתוף הפעולה ובלעדיה הוא לא יכול להתקיים".

מיקרוסופט, ציין אבן, מציעה פתרונות שמאפשרים שיתוף פעולה טוב יותר בין העובדים הרלוונטיים בארגון. "אנחנו מספקים פתרונות לסוגים שונים של קבוצות, באמצעים שונים – אאוטלוק (Outlook) לקבוצות, סקייפ (Skype) לעסקים, צ'ט, שיתוף קבצים ושיתוף משימות. בנוסף, אנחנו מציעים רשת חברתית לארגונים, שהיא למעשה המקבילה הארגונית לווטסאפ (WhatsApp)".

"כמו כן", אמר, "מיקרוסופט מביאה את הפגישות ואת עולם ה-Voice למקום אחד, באמצעות פתרון PSTN Conferencing, שנותן יכולת להתקשר אל הפגישה או ממנה החוצה, כדי שגורמים רלוונטיים שאינם נמצאים בה יוכלו לשמוע מה הולך בה".

רפי שאלתיאל, מנהל קבוצת השילוביות בסיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

רפי שאלתיאל, מנהל קבוצת השילוביות בסיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

"המוצרים שלנו בתחום ה-AV מוצעים On-premise ובענן, והם חוצי מכשירים. את אותם פתרונות שנמצאים במשרד ניתן למצוא גם במובייל. כמו כן, אנחנו שותפים של Crestron, לוג'יטק (Logitech) ופוליקום (Polycom), והפתרונות הרלוונטיים של כל החברות האלה מתחברים לסקייפ לעסקים".

"המטרה המרכזית: נגישות של פתרונות השילוביות"

רפי שאלתיאל, מנהל קבוצת השילוביות בסיסקו (Cisco) ישראל, דיבר על פתרונות החברה בתחום. הוא ציין כי "המטרה המרכזית שלנו היא נגישות של פתרונות השילוביות, שיהיו למשתמש האמצעים והכלים לקבל את החוויה הכי טובה, קלה ופשוטה. ברגע שזה קורה, נוח למשתמש לעבור מהתקן להתקן, ואז ניצולת הפתרון יותר טובה".

שאלתיאל אמר כי הפתרון של החברה, Cisco Spark, הוא "מוצר מקצה לקצה, שכולל חומרה ותוכנה, ונמצא בחדר הישיבות, בשולחן העבודה ובכיס של המשתמש. הוא מאפשר תקשורת לקבוצות – חבריה יכולים לבצע באמצעותו צ'טים, פגישות ושיחות אודיו או וידיאו. ביכולתם להקים חדרים וירטואליים עבור פרויקטים או קבוצות, ושם לבצע מגוון רחב של פעילויות".

לדבריו, מדובר בפתרון ענן, שיכול לפעול על כל מערכות ההפעלה, כולל של סיסקו.

אחד המוצרים בסדרה הוא Spark Board. שאלתיאל אמר שמדובר ב-"מערכת מבוססת מסך מגע בגודל 55 או 70 אינץ'. היא משמשת בתוך חדר הדיונים לשלושה תפקידים עיקריים: הצגת מידע באופן אלחוטי, שיחות ועידה ו-Whiteboard. המערכת יודעת לדבר עם כל מערכת וידיאו קונפרנס שקיימת בשוק".
לסיכום הוא אמר כי "פתרון אחד, המשלב בין שלל פתרונות, מביא לעבודת צוות טובה יותר, וכך להצלחה רבה יותר לארגון".

"תקן CTS מביא לפידבק טוב יותר מהלקוחות"

פמלה טגארט, מנהלת בכירה לפיתוח באזור אירופה באינפוקום (Infocomm), אמרה כי החברה מציעה פתרונות AV לארגונים. היא ציינה כי החברה קיבלה את תקן CTS – התקן היחיד בתעשיית ה-AV, וכי היא מקיימת קורסים להסמכה לתקן זה.

פמלה טגארט, מנהלת בכירה לפיתוח באזור אירופה באינפוקום. צילום: ניב קנטור

פמלה טגארט, מנהלת בכירה לפיתוח באזור אירופה באינפוקום. צילום: ניב קנטור

לדבריה, כדאי לארגונים לאמץ את התקן הזה משום שהוא "מביא לפידבק טוב יותר מהלקוחות".

טגארט ציינה שאינפוקום מקיימת ברחבי העולם אירועים בהם נידונים שינויים בתעשיית ה-AV ובתעשייה הטכנולוגית בכלל, ניהול פרויקטים, טיפים עסקיים ועוד.

"עובדים נמנעים מלהשתמש ב-60% מחדרי הישיבות"

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי של Crestron ישראל, דיבר על "אתגר חדרי הישיבות הקטנים והפשוטים". הוא אמר ש-"בשנים האחרונות יש שימוש הולך וגובר ב-וידיאו בחדרי ישיבות, כולל בחדרי ישיבות קטנים עם מסכים גדולים. נשאלת השאלה איך משלבים את מסכי הווידיאו בחדרי הישיבות בצורה חסכונית ופשוטה".

הוא הציג מספר נתונים רלוונטיים. "עובד ממוצע מבלה כ-35% בישיבות ובכירים בחברה מכלים כ-80% בפגישות", אמר. "בכל פגישה, כמה דקות מתבזבזות על איך להפעיל את החדרים. חדרי הישיבות של היום כוללים מגוון מערכות. עובדים נמנעים מלהשתמש ב-60% מחדרי הישיבות כי הם לא יודעים איך להפעיל אותם ואת המערכות האלה. יש גם מקרים שבהם מתכנסים בחדר ישיבות אבל לא יודעים איך להפעיל אותו – וזה גורר הרבה תסכול".

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי של Crestron ישראל. צילום: ניב קנטור

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי של Crestron ישראל. צילום: ניב קנטור

ברוקשטיין סיפר על הפתרונות שמציעה החברה בתחום. "יש לנו מוצרים חדשים: קו שלם של אודיו DSP, מערכות All in one שתומכות ב-4K, וכן מרקורי ודיגיטל מדיה NVX, שתוכננו כדי לתמוך ב-IP – ולשם העולם הולך", אמר.

לדבריו, "חוויית השימוש בחדרי ישיבות מתחילה טרם הישיבה – איך מוצאים את החדר הנכון, איך יודעים שהוא יהיה פנוי בשעה היעודה וכיצד מוודאים שיש בו את המערכות שצריכים לאותה ישיבה. בעזרת אפליקציה, אנחנו מאפשרים לחפש ישירות מהנייד את חדר הישיבות המתאים במיקום שבו נמצאים, לפי הזמינות שלהם. כמו כן, כשמגיעים לחדר, האפליקציה מאפשרת להציג את הווידיאו והמצגות ישירות מהנייד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים