מיקרוסופט מציגה: שובו של הסוליטר

חדש באנדרואיד ו-iOS: אוסף חינמי של משחקי הקלפים הקלאסיים והוותיקים שכולנו מכירים מהמחשבים הנייחים, שיכונה Solitaire Collection ושישולב ב-Xbox Live לצורך משחקים מול חברים

איתכם בכל מקום. סוליטר

בשורה משמחת לחובבי סוליטר (Solitaire) – משחקי הקלפים שמיועדים לשחקן יחיד ושנקראים גם פסיאנס (Patience), שמטרתם לסדר קלפים באופן מסוים תוך שימוש בכל הקלפים שבחבילה: מיקרוסופט (Microsoft) מספקת מעכשיו את הגרסה הפופולרית שלה לסוליטר בעבור מכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד.

המשחק קיים ומובנה במערכת ההפעלה Windows של החברה כבר למעלה מ-25 שנים, אולם כעת בחרה ענקית התוכנה להביא את אוסף משחקי הקלפים במתכונת הסוליטר המודרנית גם למכשירים שאינם פועלים על Windows לראשונה.

מיקרוסופט מציעה את ה-Solitaire Collection שלה למכשירים הניידים ללא תשלום, בעיקר משום שהחברה מקווה להגיע למספר רב יותר של שחקנים שיצטרפו ל-119 מיליון האנשים ששיחקו את המשחק במערכות Windows 8 ו-Windows 10.

החברה מציעה גם "מהדורת פרימיום" בעבור 1.99 דולרים בחודש, בגרסה ללא מודעות. מתכונת הזו תכלול תוספות בדמות תגמולי מטבע כפולים בעבור האתגרים השונים ועזרי משחק (game boosts) שווים.

משחק הסוליטר הטוב בעולם

ה-Solitaire Collection של מיקרוסופט הוא אוסף הכולל את האפשרויות לשחק קלונדייק (Klondike), ספיידר (Spider), פריסל (FreeCell), פירמידה (Pyramid) וכן סוגים שונים של משחק Tripeaks, שלצידם יוצעו לשחקנים אתגרים יומיים.

מיקרוסופט משלבת Xbox Live לתוך המשחק, כך שניתן יהיה להיכנס ל-Solitaire Collection ולשחק יחד עם חברים או לצבור הישגים ולכבוש פסגות של טבלאות שיאני כל הזמנים.

אמנם בשוק היישומים קיימים כבר משחקי סוליטר רבים וחינמיים בעבור הסמארטפונים שלנו, אבל מיקרוסופט מתייחסת לגרסה שלה כאל "משחק הסוליטר הטוב בעולם", בזכות קהל המעריצים הנאמנים שיש לאוסף המשחקים בחלונות.

ניתן להוריד את גרסת ה-iOS מה-App Store של אפל (Apple), או את הגרסה המקבילה לאנדרואיד ב-Play Store של גוגל (Google).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים