בעקבות סרטון ברשת: חנין זועבי תתלונן במשטרה נגד דני דנון

סרטון שהעלה דנון וזוכה לאלפי לייקים ושיתופים בפייסבוק וביוטיוב מציג את זועבי כבוגדת ותומכת במחבלים ● בל"ד: "זו הסתה" ● בואו לראות על מה המהומה

ה-"שריף" דנון וה-"אסירים" בשארה, זועבי והנייה. צילום: מתוך הסרטון

העימות בין ח"כים מהימין לח"כ חנין זועבי ומפלגת בל"ד עולה מדרגה – ומגיע למשטרה: ח"כ זועבי הודיעה כי היא ומפלגתה יגישו הבוקר (ה') תלונה נגד ח"כ דני דנון, המועמד לראשות הליכוד, ואף יעתרו נגדו לוועדת הבחירות המרכזית. הסיבה לכך היא סרטון שפרסם ביוטיוב (YouTube) וברשתות החברתיות בו כינה אותה "בוגדת" והציג אותה (יחד עם מייסד המפלגה, ח"כ לשעבר עזמי בשארה, וראש ממשלת החמאס, איסמעיל הנייה) בכלא.

בסרטון שהעלה דנון הוא מציג את עצמו בתור שריף שלוחם למען מדינת ישראל על ידי יוזמה לחקיקת חוק שימנע את בחירתה לכנסת של זועבי, פעולה להוצאת המסתננים, או מבקשי המקלט, והמשך הבנייה בהתנחלויות.

לצלילי מנגינת השיר "הו סוזנה" טוען דנון כי זועבי "הפליגה עם מחבלים" ו-"תומכת ברוצחי ישראלים", תוך שהוא מציג אותה חובקת תינוק עטוי חומרי נפץ וסמלים אסלאמיים. אחת השורות בשיר אומרת: "יש גבול לכל בוגדת, כן, אמרי שלום יפה, כי היית צריכה לדעת לפעמים לסתום ת'פה". הפזמון מציין: "הו, זועבי, תבכי יקירתי, כי עכשיו הגיע דני – הימין האמיתי".

הסרטון זכה לשלל תגובות, רבות מהן של תמיכה על כך שהוא "הולך בדרך שלו" ו-"אומר את האמת". מנגד, אחד הגולשים שאל: "האם זו הפעם הראשונה שהתעמולה כה שפלה?" בבל"ד, מפלגתה של זועבי, כעסו על הסרטון ואמרו כי הוא "מסית, אלים וגזעני".

כך או כך, דני דנון הוא אחד הח"כים הפעילים ברשתות החברתיות, ולראייה, הסרטון זכה עד כתיבת שורות אלה לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים. דנון מנהל קמפיין רשת בולט ונרחב לקראת הפריימריז לראשות הליכוד, שיתקיימו ביום ד' הקרוב. לא מזמן הוא אף פרסם מ"ם בו הציג את "התקווה" כשכל המילים המתקשרות ללאומיות, גאווה או יהדות – מחוקות, בטענה כי זו "התקווה לפי השמאל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם

    אם זועבי לא הייתה עושה "סיפור" מה"אין סיפור" הזה, ספק אם הייתי רואה את הסירטון הזה בכלל... שהינו חסר אייכות כלשהיא, ומכן שזועבי צריכה לומר תודה לדנון על שהעלה אותה לרמת "חסר אייכות כלשהיא"... זה שידרוג!

אירועים קרובים