משרד האוצר השיק אתר אינטרנט חדש

לדברי שר האוצר, יאיר לפיד, האתר הושק במטרה "להגביר את השקיפות והנגשת המידע לאזרחי המדינה"

שר האוצר, יאיר לפיד

משרד האוצר השיק הבוקר (א') גרסה מחודשת לאתר שלו. ניתן למצוא בה הודעות לעיתונות, עדכונים, חדשות ומידע על תחומי העשייה של המשרד על אגפיו השונים.

האתר כולל סקירות ודו"חות שמפיץ המשרד ומידע אודות ועדות שפועלות מטעם המשרד והמלצותיהן. ניתן למצוא בו עדכונים וקישורים לערוצי המדיה החברתית של המשרד, כלים לשיתוף תכנים ברשתות חברתיות וגלריית תמונות של מסיבות העיתונאים, הכנסים וימי העיון הנערכים במסגרת פעילויותיו. האתר אף מאפשר הרשמה לרשימת תפוצה לקבלת מידע ועדכונים לדואר האלקטרוני.

אתר משרד האוצר מכיל את תתי האתרים של אגפיו ויחידות נוספות המצויות תחת סמכותו. שדרוג האתר מתבצע בהדרגתיות: בשלב הראשון עלו לאוויר תתי האתרים של אגף התקציבים, אגף השכר והסכמי עבודה, אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון והמדפיס הממשלתי. בשלבים הבאים ישודרגו אתר הרשות לזכויות ניצולי השואה, הכלכלן הראשי – הכנסות המדינה, מחקר וקשרים בינלאומיים ואתר החשב הכללי.

אנשי משרד האוצר התאימו את הגרסה החדשה של האתר לדפדפנים המובילים והשימושיים – כרום (Chrome), פיירפוקס (Firefox) ואינטרנט אקספלורר (Internet Explorer), ומותאם לגלישה באמצעות טאבלט וטלפון חכם. באתר מנגנון המאפשר חיפוש ומערכת המסווגת ומקטלגת מידע לפי נושאים, סוגי שירותים וקהלי יעד. הוא נבנה בהתאם לתקן נגישות AA לשימוש על ידי אנשים בעלי מוגבלויות. כמו כן, ניתן למצוא בו מידע בערבית, בנוסף למידע הקיים באנגלית באתר הבינלאומי של המשרד. מידע נוסף בערבית ובאנגלית יעלה בהמשך.

שר האוצר, יאיר לפיד, אמר כי "האתר החדש מהווה ביטוי נוסף למהלכים שאנחנו מבצעים במטרה להגביר את השקיפות והנגשת המידע לאזרחי המדינה. נמשיך ונפעל ליצירת כלים חדשניים ומועילים לשימוש הציבור בכדי להבטיח את השירות המיטבי והראוי עבורו".

מנכ"לית המשרד, יעל אנדורן, ציינה כי "חדשנות טכנולוגית ושיפור השירות במגזר הציבורי מהווים יעדים מרכזיים במסגרת המדיניות הכלכלית ותוכניות העבודה של משרד האוצר. באתר החדש ניתן להתעדכן בנושאים שעל סדר יומו של המשרד ולקבל מידע שנוגע לפעילות הענפה של כל אחד מאגפיו השונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים