דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט: "הוביל מהפיכה עסקית-מחשובית"

קוטלר נבחר על ידי ועדת האיתור עקב "הקשר החד ערכי בין האסטרטגיה העסקית והמיקודים העסקיים של קוטלר לבין מערך ה-IT ויכולת היישום שלו" ● האות יינתן לקוטלר באירוע CLevel Summit של אנשים ומחשבים, שיתקיים ב-11 בספטמבר

דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט

דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט, הוא בין המנכ"לים שיקבלו אות הערכה מיוחד בכנס CLevel Summit של אנשים ומחשבים, שייערך ב-11 בחודש זה במלון שרתון בתל אביב. ועדת האיתור החליטה להעניק לו את התואר עקב המהפכה המחשובית שהוביל בחברת האשראי.

הוועדה, בראשות אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, בחנה את המועמדים בהתאם למספר היבטים, בהם גודל ומורכבות הפרויקטים המשמעותיים ביותר שבוצעו בחברה; מידת ההשפעה והתרומה העסקית והתפעולית שלהם; האם המנכ"ל או ההנהלה יזמו את הפרויקטים המשמעותיים; רמת המעורבות וההובלה של המנכ"ל; אופן הובלת הפרויקטים; אפקטיביות הממשק בין המנכ"ל לסמנכ"ל מערכות המידע; ודוגמאות לתרומת המנכ"ל בצמתים קריטיים.

בנימוקי הבחירה במנכ"ל ישראכרט צוין כי "צוות ועדת ההערכה והבחירה התרשם כי דב קוטלר הוביל בשנים האחרונות בישראכרט מהפכה עסקית-מחשובית של ממש, בכל תחומי הפעילות בחברה". ביניהם מנה הצוות את "השירות, השימור, המכירות, השיווק, עולם הדיגיטל, תהליכי הליבה (עולם ההנפקה, הסליקה, השירותים הפיננסיים ועוד), תחום האשראי החוץ בנקאי, תחום שיתופי הפעולה הייחודיים במסגרת בניית התשתית להקניית חוויית לקוח רב ערוצית ייחודית, מבוססת מסעות לקוח חוצי יחידות עסקיות וערוצים אנושיים ומקוונים גם יחד. צוות ההערכה התרשם עד כמה מתקיים קשר חד ערכי בישראכרט בין האסטרטגיה העסקית והמיקודים העסקיים של קוטלר לבין מערך ה-IT ויכולת היישום שלו".

חברי הצוות "התרשמו כי בישראכרט, חדשנות ופריצות דרך עסקיות מגיעות הרבה מאוד פעמים דווקא מחדשנות טכנולוגית ומודלים טכנולוגיים חדשים, וכי חוויית הלקוח, חוויית השירות ואיכות השירות בישראכרט עולות בכל שנה בזכות שילוב של איכות בשירות וטכנולוגיה".

בטקס הענקת הפרס לקוטלר ישתתפו גם דני קולר, שמונה באחרונה ליו"ר קבוצת ישראכרט, ורונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. קוטלר יישא דברי ברכה בשם כלל הזוכים וישתתף בפנל הבכירים שייערך במהלך האירוע, בהנחיית אבנר שטראוס.

ניתן להירשם לכנס CLevel Summit של אנשים ומחשבים כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים