מוזילה שחררה מחדש את פיירפוקס 16 – לאחר שפרצת האבטחה החמורה תוקנה

הפרצה שבשלה נחסמה ההורדה של הדפדפן החדש "עלולה הייתה לאפשר למפעילים של אתרים זדוניים לגלות באילו אתרי אינטרנט ביקרו המשתמשים ולגשת לפרמטרים של כתובות ה-URL", כתב מנהל אבטחה במוזילה ● הוא הדגיש, כי "אין שום ראייה לניצול של הפרצה בפועל באתרי אינטרנט כלשהם"

עוד גרסה על המדפים. פיירפוקס

בתוך פחות מ-24 שעות לאחר שהוסר, שב והופיע בסוף השבוע הקישור לדפדפן פיירפוקס 16 (Firefox 16) בדף ההורדות של אתר מוזילה (Mozilla). זאת לאחר שביום ד', יממה בלבד לאחר השקת הגרסה החדשה של פיירפוקס, "הוסר זמנית" הקישור לפיירפוקס 16, שנוסף לאותו דף ביום ג', עד להשלמת התיקון של פרצת אבטחה חמורה שהתגלתה בה.

הפרצה שבשלה נחסמה ההורדה של הדפדפן החדש "עלולה הייתה לאפשר למפעילים של אתרים זדוניים לגלות באילו אתרי אינטרנט ביקרו המשתמשים ולגשת לפרמטרים של כתובות ה-URL", כתב מייקל קוטס, מנהל אבטחה במוזילה, בהודעה שפורסמה בבלוג של החברה. הוא הדגיש, כי "אין שום ראייה לניצול של הפרצה בפועל באתרי אינטרנט כלשהם".

כעת, לאחר שכפי שהובטח, החברה שחררה גרסה מתוקנת של פיירפוקס 16 והשיבה את הקישור לדף ההורדות באתר שלה, ניתן יהיה ליהנות מהחידושים שמציע הדפדפן החדש. בין אותם חידושים ניתן למנות תמיכה משופרת ביישומי אינטרנט ושורה של תיקוני באגים, שחלקם מוגדרים כ-"קריטיים" או "חשובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים