איירווטש: צמחנו פי יותר משישה באירופה ובמזרח התיכון בתוך פחות משנה

מספר העובדים בסניף הראשי של החברה לאירופה והמזרח התיכון צמח בתשעת החודשים האחרונים מ-15 ל-100 ● כמו כן, הסניף האזורי של איירווטש בתוך 15 חודשים ליותר מ-500 לקוחות וגייס כמה שותפים אסטרטגיים ● אנשי החברה מעריכים, כי יגייסו 100 עובדים נוספים לסניף ב-2013

איירווטש (AirWatch), הפועלת בעולם ניהול של מכשירים ניידים, MDM (ר"ת Mobile Device Management) ואבטחתם, הודיעה שחוותה באחרונה צמיחה מהירה במיוחד – של יותר מפי שישה – בשווקי אירופה והמזרח התיכון. הסיבה לכך היא, על פי החברה, הצורך בפיתרון מקיף לניהול הניידות בארגון.

החברה, שמיוצגת בישראל על ידי מוביסק טכנולוגיות, הודיעה שצמחה בתוך תשעה חודשים מ-15 ל-100 עובדים במשרדיה הראשיים לאירופה והמזרח התיכון, שנמצאים במילטון קיינס, בריטניה. לבד מהצמיחה הפנימית הגיע הסניף האזורי של החברה בתוך 15 חודשים ליותר מ-500 לקוחות וגייס כמה שותפים אסטרטגיים. אנשי החברה מעריכים, כי הסניף האזורי יגייס עוד 100 עובדים במהלך 2013, על מנת לתמוך בביקושים בשוק. החברה מספקת תמיכה למוצרים ביותר מתריסר שפות מקומיות באירופה ובמזרח התיכון.

"הצמיחה המהירה שלנו באירופה ובמזרח התיכון מעידה היטב על מעמדנו כמובילים עולמיים בשוק של הניידות בארגונים", אמר ג'ון מרשל, מנכ"ל איירווטש. "אנחנו מפתחים כלים לניהול של יישומים ותכנים למכשירים ניידים. ככל שהניידות מבשילה באזור, ארגונים מבקשים לנצל את היעילות והחיסכון שמעניק הניהול של היישומים והתכנים, ואנחנו ערוכים לתמיכה מלאה בכיווני ההתפתחות של הניידות באירופה, במזרח התיכון וברחבי העולם". הוא הוסיף, כי החברה מונה יותר מ-800 עובדים – יותר מפי שניים מכל חברה אחרת לניהול של מכשירים ניידים – וכי יש לה בסיס התקנות גדול פי ארבעה עד פי חמישה מזה של כל ספקית אחרת של ניהול למכשירים ניידים.

ליאור דולפין, מנכ"ל מוביסק, אמר לאנשים ומחשבים, כי "עשרות ארגונים עסקיים בישראל, במגוון ענפים בבנקאות, ביטוח, תשתיות, תקשורת, שרשרת אספקה, תעשייה, אקדמיה, שירותים, רכב ועוד, כבר אימצו את הפתרון של איירווטש בעולם הניידות העסקית. אנחנו חברת בוטיק המהווה One Stop Shop בתחומי הייעוץ, ההטמעה, התמיכה והשירות לפתרונות ניידות עסקית ללקוחות בישראל, יוון והבלקנים".

לדברי דולפין, "החברות שיישמו את הפתרון קיבלו מערך ניהול יעיל למכשירים החכמים, בקרת תצורה ומדיניות ארגונית. זאת, לצד יכולות אבטחת מידע נרחבות, מערכת לניהול יישומים, מערכת לניהול תוכן ובעיקר, הורדה משמעותית בעלויות התמיכה הכרוכות באימוץ הערוץ הנייד בארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים