ברברה דינטרונו, פוג'יטסו: "מגמת ה-BYOD תשנה משמעותית האופן בו ארגונים עובדים"

"על מנהלי המיחשוב הארגוניים להיערך לקראת מגמת ה-BYOD באופן כולל ולא להתעלם ממנה", אמרה דינטרונו, מנהלת שיווק מוצרים לסביבת עבודה בפוג'יטסו ● לדבריה, על המנמ"רים לממש כמה אתגרים במקביל: צמצום של תקציב ה-IT, הדרישה לספק יותר שירותים ויישומים, המעבר למיחשוב נייד ולענן, והצורך לנהל את סביבת העבודה הניידת

"יותר ויותר אנשים מביאים רכיבי מיחשוב ניידים וטלפונים חכמים מהבית. מגמת ה-BYOD (הבא מכשירך האישי מהבית לעבודה) הולכת ותופסת תאוצה, ועל מנהלי המיחשוב הארגוניים להיערך לקראתה באופן כולל ולא להתעלם ממנה", כך אמרה ברברה דינטרונו, מנהלת שיווק מוצרים לסביבת עבודה בפוג'יטסו (Fujitsu).

דינטרונו הייתה דוברת המפתח בכנס הלקוחות הראשון שערך היום (ג') הסניף הישראלי של ענקית המיחשוב היפנית במלון דן בתל אביב. לכנס, שנערך בשיתוף פעולה עם אינטל (Intel) ישראל ובהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-100 מלקוחות החברה, והנחה אותו אבי בן יוסף, מנהל פעילות פוג'יטסו ישראל.

לדברי דינטרונו, המנמ"רים מצויים בפני ניסיון לממש כמה אתגרים במקביל: הקפאה או צמצום של תקציב ה-IT שלהם; הדרישה לספק יותר שירותים ויישומים; המעבר לעולם המיחשוב הנייד, מעבר המשולב במגמת ה-BYOD; המעבר לסביבת מיחשוב ענן, כחלק מתהליך ההתפתחות של הווירטואליזציה; והצורך לנהל את סביבת העבודה הניידת.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"למרות המצב הכלכלי – פוג'יטסו ממשיכה לצמוח"
בהמשך התייחסה דינטרונו לפוג'יטסו עצמה ואמרה, כי "למרות המצב הכלכלי בעולם, החברה ממשיכה לצמוח". היא ציינה שפוג'יטסו דורגה על ידי גרטנר (Gartner) רביעית בעולם בין חברות המיחשוב ושירותי ה-IT. כמו כן, אמרה, פוג'יטסו מדורגת שלישית בין ספקיות שירותי המיחשוב בעולם וחמישית בעולם השרתים הגלובלי.

פוג'יטסו קמה כבר ב-1935, היא מונה מ-170 אלף עובדים ויש לה לקוחות ביותר מ-100 מדינות, ציינה דינטרונו. מחזור המכירות של החברה בשנתה הכספית האחרונה עמד על 54.5 מיליארד דולרים והכנסותיה הגיעו ל-1.6 מיליארד דולרים. החברה, אמרה, השקיעה בשנה החולפת 2.8 מיליארד דולרים במו"פ ויש לה מרכזי מו"פ ביפן, ארצות הברית, בריטניה, גרמניה וסין. עוד ציינה דינטרונו שיש לפוג'יטסו שותפויות עם רבות מענקיות ה-IT, ביניהן מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP), אינטל, סיסקו (Cisco), אורקל (Oracle), נט-אפ (NetApp), סימנטק (Symantec), רד-האט (RedHat), סיטריקס (Citrix) ו-VMware.

היא הוסיפה, כי "האסטרטגיה שלנו קובעת שעלינו לשפר את ההיבטים העסקיים של הלקוחות ולא רק את ה-IT שלהם. אנחנו מסייעים לארגונים לחסוך בהוצאות מחד ולייעל תהליכים מאידך. אנחנו חושבים גלובלית ופועלים מקומית".

"לפוג'יטסו יש היצע מלא עבור סביבת העבודה הארגונית – מוצרים, שירותים, פתרונות ניהול, פתרונות לווירטואליזציה ופתרונות למיחשוב ענן", אמרה דינטרונו. "בנוסף, יש לנו את היכולת להיענות לדרישות התאמה מיוחדות של לקוחות, דוגמת הגירה של מחשבים ניידים אישיים וטלפונים חכמים לסביבת העבודה הארגונית וניהול רכיבים אלה".

"בעולם הווירטואליזציה, יש לנו פתרונות לסביבה הטרוגנית של פלטפורמות שונות ומערכות הפעלה שונות, תוך ניהול אחוד ומרכזי", ציינה. היא סיכמה באמרה, כי "פוג'יטסו נתפסת, ושלא בצדק, כחברה שמספקת רק חומרה למשתמשי הקצה. מטרת הכנס היא להראות שיש לנו היצע מגוון ונרחב עבור סביבת העבודה הארגונית ומשתמשי הקצה שבו, עם פתרונות ניהול ופתרונות תוכנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים