גרסה 16 של פיירפוקס כוללת כלים חדשים למפתחים

גרסת Aurora החדשה לדפדפן פיירפוקס של מוזילה כוללת ממשק של שורת פקודה שמאיץ את עבודת הפיתוח ● זאת, בהתבסס על העובדה שעבודה עם מקלדת אמורה להיות מהירה מעבודה עם עכבר

עוד גרסה על המדפים. פיירפוקס

מיד לאחר ההשקה של פיירפוקס 15 (Fireofx 15) ביום ג' האחרון שחררה מוזילה (Mozilla) גרסת בטה של דפדפן פיירפוקס 16, עם חידושים ושיפורים שנועדו לקסום בעיקר למפתחים.

פיירפוקס 16, ששוחרר בערוץ הבטה שאותו מכנים במוזילה Aurora, מצויד בסרגל כלים חדש שמיועד למפתחים (Developer Toolbar). כדי להציג את סרגל הכלים מקישים Shift-F2 (או בוחרים בפקודה המתאימה מתפריט Web Developer). אחד החידושים הבולטים שאפשר למצוא בו הוא ממשק של שורת פקודה, שמפתחים רבים נוטים לו חיבה. ממשק זה אמור להאיץ את עבודת הפיתוח – הבטחה שמבוססת על העובדה שעבודה עם מקלדת אמורה להיות מהירה מעבודה עם עכבר.

"הממשק של שורת הפקודה תוכנן לעבודה מהירה", כתב קווין דנגור, מנהל מוצר במוזילה, בהודעה שפורסמה בבלוג של הארגון. "כדי לחסוך הקלדה משלים הממשק את הפקודות והפרמטרים בצורה אוטומטית".

בין השאר, מאפשר הממשק של שורת הפקודה לשלוט במנפה הבאגים, להפעיל את העורך של סגנונות CSS, להתאים את ממדי האתר לגדלים שונים של מסכים, לערוך קבצי Cookie, לצלם מסכים ולערוך קוד של דפי אינטרנט. דנגור הבטיח, כי בהמשך יתווספו לממשק פקודות נוספות וכי המשתמשים אף יוכלו להוסיף ולערוך פקודות משלהם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תומר כהן

    אני לא יודע אם המקור של הטעויות בידיעה זו הוא במקור או בתרגום שלכם, אבל יש פה טעות מהותית שמונעת אפשרות להבין את תוכן הידיעה. גרסאות הפיתוח של פיירפוקס מופצות במספר ערוצים בניהן ערוץ הבטא וערוץ אורורה. גרסה שנמצאת בערוץ אורורה מגיעה כעבור שישה שבועות אל ערוץ הבטא ולאחר שישה שבועות נוספים. למידע נוסף: https://www.mozilla.org/firefox/channel

אירועים קרובים