אפל דורשת צו מניעה שיאסור על הפצת מכשירים של סמסונג

החברה מנצלת את ניצחונה במשפט המתוקשר בינה לבין מתחרתה העיקרית כדי להשיג רווח עסקי מיידי ● היא מבקשת לאסור את הפצתם של שמונה מכשירים, אם כי לא של גלאקסי S3, מכשיר הדגל של סמסונג ● אפל דורשת מבית המשפט להשאיר את צו המניעה על כנו עד לתום ההליכים המשפטיים בעניין

אפל (Apple) לא מבזבזת זמן: בעקבות ניצחונה במשפט הפטנטים המתוקשר נגד סמסונג (Samsung) היא הגישה אמש (ב') לבית המשפט בקשה לצו מניעה זמני, שבמסגרתה היא מבקשת לאסור מכירה של שמונה טלפונים סלולריים של סמסונג. בכך רוצה אפל לתרגם את ניצחונה המהדהד על המתחרה העיקרית שלה לרווח עסקי מיידי.

הבקשה של אפל מתבססת על פסיקת המושבעים מסוף השבוע האחרון, שלפיה סמסונג הפרה כמה פטנטים שלה. בבקשתה דורשת אפל שהצו יישאר בתוקף על לפסק הדין הסופי.

בצו, שהוגש לבית המשפט המחוזי בקליפורניה, דורשת אפל לעצור מכירתם של שבעה טלפונים סלולריים מהדגמים גלאקסי S ו-S2 ואת הדגם Droid Charge. אף על פי שבתביעה שלה נכללו 28 מכשירים של החברה הדרום קוריאנית, רבים מהדגמים האלה לא זמינים עוד במרבית השווקים בעולם.

מכשיר הדגל של סמסונג, גלאקסי S3, אמנם לא נכלל בתביעה, אך המושבעים נתנו תוקף לפטנטים של אפל הנכללים גם במכשיר זה. לדברי מומחים משפטיים, אפל תוכל לפעול גם נגדו אפילו מבלי שתזדקק להגיש תביעה חדשה, אלא להשתמש בהליך זילות, שבדרך כלל נדון הרבה יותר מהר מאשר תביעה.

לאחר מתן פסק הדין בסוף השבוע הגישה סמסונג בקשה לבית המשפט לבטל את צו המניעה הזמני שניתן ביוני השנה נגד מכירת הטאבלט גלאקסי טאב 10.1. בעוד שהמושבעים פסקו במשפט באופן כללי לטובת אפל, הם מצאו שדגם זה לא מפר פטנטים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים