שלומית לוי, קודאק: "מערכת היחסים בין ה-HR וה-IT – מצוינת"

"מדובר במערכת יחסים טובה מאחר שמשאבי אנוש היא יחידה שצריכה לקבל שירותים מהמיחשוב, אני לקוחה שלהם ולהם יש מוכנות לשמוע את הצרכים שלי", אמרה לוי, מנהלת משאבי אנוש בקודאק ישראל ● לדבריה, "נכון שיש מקומות בהם הצד הכספי הוא זה שמכריע, אולם משאבי אנוש, כלקוח של המיחשוב, נהנה משירותים רבים - מערכת הצבת עובדים, מערכת הערכת עובדים, תקשורת ועוד" ● היא ציינה שקודאק אמנם נמצאת בפשיטת רגל, אולם לא הסניף הישראלי

"נכון שיש מקרים בהם ההיבט הכספי הוא ש-'מדבר', אולם ככלל, אצלנו, מערכת היחסים בין מחלקת משאבי אנוש ומחלקת המיחשוב פורה ומצוינת", כך אמרה שלומית לוי, מנהלת משאבי אנוש בקודאק (Kodak) ישראל.

לוי דיברה במסגרת רב שיח שנערך השבוע בבית אנשים ומחשבים בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, ויורם שולטהייס, מנכ"ל HRus. המפגש התקיים לקראת כנס "HR&CIO ומה שביניהם – חדשנות טכנולוגית בעולם משאבי אנוש", שייערך ב-2 במאי בכפר המכבייה.

לדברי לוי, "מערכת היחסים בין ה-HR ל-IT שלנו טובה מאחר שמשאבי אנוש היא יחידה שצריכה לקבל שירותים מהמיחשוב, אני לקוחה שלהם ולהם יש מוכנות לשמוע את הצרכים שלי. נכון שיש מקומות בהם הצד הכספי הוא זה שמכריע, אולם משאבי אנוש, כלקוח של המיחשוב, נהנה משירותים רבים – מערכת הצבת עובדים, מערכת הערכת עובדים, תקשורת ועוד".

קודאק העולמית מצויה בהליכי פשיטת רגל, ציינה לוי, על אף שיש לה קניין רוחני רב בעולם הדיגיטלי. היא הוסיפה, כי קודאק בנויה מיותר מ-20 חברות, אלא שרק חלקן מצויות בהליך של פשיטת רגל. הסניף הישראלי, אמרה, אינו אחד מהם. מדובר בסניף שבנוי על בסיס סאיטקס-קריאו, הוא משמש כמרכז מו"פ לחברה העולמית ומעסיק 350 עובדים.

"אנחנו מתייחסים להליך פשיטת הרגל כאל הליך הבראה", ציינה לוי. היא אפיינה את רמת המיחשוב בחברה כמתקדמת ואמרה ש-"אין אפשרות לנהל עסק גלובלי, עם 12 אלף עובדים, בלי IT ברמה גבוהה".

בהיבטי ה-HR, אמרה לוי, מוטמעת בסניף הישראלי של קודאק מערכת של סאפ (SAP), על בסיס מערכות מורשת. "היינו מהראשונים בארץ להטמיע את מודול ה-HR והתהליכים הנילווים אליו", אמרה. לעומת זאת, לדבריה, מערכת נוכחות השכר היא של חילן ולא של סאפ, מאחר שכבר יש בסניף הישראלי מערכת שכר של חילן ושתי המערכות "מדברות" ביניהן.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס חדשנות בטכנולוגיות HR

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לבנת הרוש

    טוב לדעת שקודאק הישראלית היא לא חלק מהחברה שפושטת רגל. 350 עובדים זה נפח משאבי אנוש רציני שמצריך הרבה השקעה וניהול מוקפד. לגבי מודול ה- HR, חבל שלא מפורט קצת יותר בנושא היות והנושא מעניין אותי באופן אישי. לעומת זאת, אני בטוחה שהארגון הזה יודע מה עליו לעשות וכיצד לעבוד עם מערכת הנוכחות שלהם. מה שטוב הוא שתמיד המערכות הללו גם כאשר הן של חברות שונות הן יודעות לעבור בסנכרון מושלם אלה עם אלה. תגיות: ניהול משאבי אנוש, תגמול עובדים, Performance Management, עתודה ניהולית

אירועים קרובים