שיאני השכר 2011: יואב וינברג הדיח את סביון בר סבר מהעשירייה הפותחת

עלות שכרו של מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב הסתכמה ב-2011 ב-3.22 מיליון שקלים, מה שמדרג אותו במקום התשיעי בטבלה, אחרי אבי באום - מנכ"ל חילן טק ● בר סבר, סמנכ"לית השיווק של הוט, נאלצת להסתפק במקום ה-11, עם עלות שכר של 2.54 מיליון שקלים "בלבד"

שינויים בצמרת טבלת שיאני השכר השנתית של בכירי ענף ה-ICT הישראלי: יואב וינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב, הדיח את סביון בר סבר – סמנכ"לית השיווק של הוט (HOT), מהעשירייה הפותחת. וינברג, שעלות שכרו ב-2011 הסתכמה ב-3.22 מיליון שקלים, מדורג כעת במקום התשיעי, במקומו של אליעזר אורן ממטריקס, שירד למקום העשירי. בר סבר, שעלות שכרה הסתכמה בשנה החולפת ב-2.54 מיליון שקלים "בלבד", נאלצת להסתפק כעת במקום ה-11.

הטבלה המעודכנת שמובאת להלן מבוססת על תקנה 21 של רשות ניירות הערך, שמחייבת את החברות הציבוריות לפרסם את עלות שכרם של חמשת בעלי השכר הגבוה בארגון. על פי הדירוג, סטלה הנדלר, יו"ר הוט, היא עדיין השכירה בעלת ההכנסה הגבוהה ביותר בענף ה-ICT הישראלי, עם תשלומים שונים בסך כולל של 14.816 מיליון שקלים ב-2011. מתוך עלות שכרה הכוללת, רק 1.82 מיליון שקלים (או 12.31%) מהווים את שכר עבודתה של הנדלר, והיתר משקפים אופציות ומענקים כנגד ביצועים.

שיאני השכר 2011 (עלות העסקה באלפי שקלים)

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים