מוזילה תשיק גרסה של פיירפוקס לסביבת המטרו של חלונות 8

הארגון החליט לשנות כיוון, כך שהדפדפן החדש, שמיועד לטאבלטים, ינצל את היכולות וצורת העבודה המתוכננת תחת הממשק שלו ● הדפדפן החדש יפעל במסך מלא ויהיה מבוסס על אינטראקציות מגע

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

ארגון מוזילה (Mozilla), שעומד מאחורי פיירפוקס (Firefox), הכריז שבכוונתו לפתח גרסה של הדפדפן הפופולרי לסביבת המטרו של מערכת ההפעלה ההולכת ומתקרבת חלונות 8 (Windows 8).

הגרסה הרגילה של הדפדפן, שתפעל בשולחן העבודה הרגיל של חלונות 8, לא תכלול שינויים מהותיים מבחינת ממשק ותפעול, ובאספקטים רבים, העבודה בה תהיה כמו בכל סביבות החלונות האחרונות. לעומת זאת, עבור סביבת המטרו, שמבוססת על מגע ומיועדת לשימוש בטאבלטים, מוזילה החליטה לשנות כיוון, כך שהדפדפן החדש ינצל את היכולות וצורת העבודה המתוכננת תחת הממשק שלו.

לפי דף הפרויקט שמוזילה כבר פתח עבור הדפדפן החדש, זה יפעל במסך מלא ויהיה מבוסס על אינטראקציות מגע, תוך שהוא יישאר מחובר לסביבת המטרו באמצעות הקישורים שיסופקו בחלונות 8 עצמה.

כמו כל שאר היישומים שייכתבו לסביבת המטרו, יצטרך הדפדפן לתמוך במעבר למצב השהייה כשהוא לא יהיה היישום הפעיל. בנוסף, יצטרכו לתכנן אותו כך שהוא יאפשר להציג תכנים בעוד שני מצבי תצוגה – ב-1/6 מסך וב-5/6 מסך.

כמו כן, מוזילה מתכנן אפשרות להציג בדף הבית של פיירפוקס מטרו משבצת שתציג נתונים שמקושרים למשתמש, ובכלל זה עדכונים בדף הבית של פיירפוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים