נמצא מחליף לאודליה לבנון ברבוע הכחול: דני גרה-בגי מונה לראש אגף טכנולוגיות המידע

גרה-בגי, עד לאחרונה סמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת שטראוס, יחל בתפקיד בחודשים הקרובים ● "אלך ללמוד, אכיר את האנשים, המערכות והתהליכים - ורק אז אחליט על התוויית דרכי הפעולה והחזון האסטרטגי למערכות ה-IT", מסר ● טרם ידוע מי יהיה מחליפו בשטראוס

דני גרה-בגי מונה לסמנכ"ל מערכות המידע במגה קמעונאות וראש אגף טכנולוגיות המידע בקבוצת אלון החזקות ברבוע כחול. גרה-בגי יחליף בתפקיד את אודליה לבנון, שפרשה לאחרונה מהקבוצה על רקע חילוקי דעות מקצועיים עם ההנהלה. הוא יחל בתפקיד בחודשים הקרובים.

גרה-בגי שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת שטראוס. בשנת 2003, כחלק ממהלך מיזוג של שטראוס ועלית, הוא נבחר להוביל את יחידת מערכות מידע המאוחדת של שתי החברות. במסגרת זו הוביל את המהלך הארוך והמורכב, שהחל באיחוד הניהולי והמקצועי של יחידות מערכות המידע  ובהמשך הפך לפרויקט מיזוג המערכות והתהליכים של שתי החברות. הוא בן 48, נשוי ואב לשלושה מנהריה.

במסגרת תפקידו החדש, יהיה גרה-בגי אחראי על הניהול הכולל ובניית הסינרגיה של מערכות ה-IT בכלל החברות בקבוצת אלון החזקות. גרה-בגי סירב לפרט את תוכניותיו בתפקיד החדש וציין, כי "אלך ללמוד, אכיר את האנשים, המערכות והתהליכים – ורק אז אחליט על התוויית דרכי הפעולה והחזון האסטרטגי למערכות ה-IT. מוקדם מדי לדבר". טרם ידוע מי יחליף אותו בשטראוס.

מהרבוע הכחול נמסר, כי גרה-בגי שימש במגוון תפקידים בכירים בתחומי מערכות המידע, "ומביא עימו ניסיון ניהולי עשיר בתחום". הוא בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב.

מגה קמעונאות הינה רשת המזון השנייה בגודלה בישראל הפועלת תחת "אלון החזקות ברבוע כחול". החברה מפעילה 211 חנויות סופרמרקט בפריסה ארצית תחת תתי-הרשתות "מגה", "מגה בעיר", "מגה בול", "זול בשפע" ו-"עדן טבע מרקט". בנוסף מפעילה החברה את אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט".

אלון החזקות ברבוע כחול פועלת בארבעה מגזרי פעילות. המדובר בחברת הקמעונאות הגדולה בישראל. במגזר הסופרמרקטים פועלת אלון החזקות, באמצעות החברה הבת מגה קמעונאות. במגזר ה-"לא-מזון" פועלת אלון החזקות באמצעות חברה בת, בי קמעונאות, המשמשת כקמעונאית וסיטונאית ומפעילה חנויות מתמחות בהפעלה עצמית ובזכיינות. במגזר מתחמי התדלוק והמסחר, אלון החזקות פועלת באמצעות החברה הבת דור אלון המפעילה 193 מתחמי תדלוק ו-195 חנויות נוחות. במגזר הנדל"ן, פועלת אלון החזקות באמצעות החברה הבת רבוע כחול נדל"ן המחזיקה, מחכירה ומפתחת נדל"ן מסחרי מניב ויזום פרויקטים.

זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות, אמר כי "אנו שמחים על צירופו של דני לשורותינו ובטוחים כי יכולותיו וניסיונו הרב בתחום מערכות מידע יתרמו רבות לקבוצה, הפועלת בשוק דינמי ומאתגר. מצב זה מחייב אותנו ליזום מהלכים לשמירת כוחנו ולפיתוח יתרונותינו בשוק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    אני מאחל לדני הצלחה. יש לו אתגרים לא פשוטים במקום והם לא רק טכנולוגיים.

אירועים קרובים