14 בני אדם נעצרו בארצות הברית בחשד למתקפות על שרתי פיי-פאל

החשודים נעצרו במבצע שנערך במקביל בתשע מדינות בארצות הברית ובבירה, וושינגטון ● על פי החשד, הם ביצעו את המתקפות, שאירעו בדצמבר האחרון, בתגובה על ביטול חשבון התרומות של ויקיליקס באתר ● אם יורשעו, הם צפויים לעונשים של עד 10 שנות מאסר

פיי-פאל

הרשויות בארצות הברית עצרו אתמול (ג') 14 בני אדם בחשד שלקחו חלק במתקפות מקוונות בקנה מידה נרחב – ובכלל זה על אתר האינטרנט של פיי-פאל (PayPal). על פי החשד, הם ביצעו את המתקפות בתגובה על ביטול חשבון התרומות של ויקיליקס (WikiLeaks) באתר.

סוכני ה-FBI עצרו את החשודים בתשע מדינות בארצות הברית ובוושינגטון, בחשד שלקחו חלק במתקפות שאירעו בחודש דצמבר האחרון ויוחסו, על פי החשד, לארגון ההאקרים אנונימוס (Anonymous). זו הייתה הפעולה הנרחבת ביותר של הרשויות האמריקניות בתגובה למתקפות המבוזרות למניעת שירות (DDoS), שבמסגרתן הותקפו בדצמבר האחרון, בין השאר, השירותים של פיי-פאל, ויזה (Visa) ומסטרקארד (Mastercard).

אם הם יורשעו, צפויים החשודים לעונשים של עד 10 שנות מאסר. גילם של החשודים הוא 20 עד 42 שנים, והם מתגוררים במדינות אלבמה, אריזונה, קליפורניה, קולורדו, פלורידה, מסצ'וסטס, נבאדה, ניו-מכסיקו ואוהיו, וכן במחוז קולומביה, שם נמצאת וושינגטון.

"ההצלחה של הרשויות לאתר את החשודים ולעצור אותם היא הישג גדול", אמר מרק רש, מי שעמד בעבר בראש היחידה לפשיעה מקוונת במשרד המשפטים של ארצות הברית ומכהן כיום כמנהל לאבטחה מקוונת ושמירה על הפרטיות בחברת CSC, שמספקת שירותי מיחשוב לממשל האמריקני.

לא ניתן היה לקבל תגובה על מעצרם של החשודים מדובר פיי-פאל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים