חדש בבנק הפועלים: משיכת מזומן מהבנקט באמצעות SMS

לקוחות הבנק יכולים מעתה למשוך סכומים בעצמם או להעביר כסף למישהו אחר באמצעות קוד הנשלח אליהם במסרון - ללא צורך בכרטיס אשראי ● כך, ניתן להעביר כסף לילד שנמצא בקניון או לבן החייל שתקוע בתחנה המרכזית ● השירות מתבצע באמצעות יישום "הארנק הסלולרי" ב-iPhone או "פועלים באינטרנט" ● השירות זמין ביותר מ-512 בנקטים בפריסה ארצית, והוא יורחב בהמשך

בנק הפועלים השיק באחרונה שירות המאפשר ללקוח להעביר כסף מזומן, לעצמו או למישהו אחר, ולמשוך את הכסף מהבנקט באמצעות הודעת SMS לכל טלפון נייד וללא צורך בכרטיס האשראי.

השירות נותן מענה ללקוחות שכרטיס האשראי או הקוד הסודי שלהם נשכח או אבד ולכאלה שרוצים לתת כסף, לדוגמה, לילד שנמצא בקניון, לבן החייל שתקוע בתחנה המרכזית או לבעל מקצוע.

העברת הכסף מתבצעת באמצעות יישום "הארנק הסלולרי" ב-iPhone או "פועלים באינטרנט". הלקוח בוחר את פרטי המוטב והסכום ומזין קוד מוסכם בינו לבין מושך הכסף. בסיום הפעולה יישלח קוד לטלפון הסלולרי של המוטב, וזה יוכל למשוך את הסכום בבנקט הסמוך אליו בעזרת הקוד המוסכם וכן הקוד שקיבל בהודעת ה-SMS. השירות זמין ביותר מ-512 בנקטים בפריסה ארצית, והוא יורחב בהמשך.

השירות החדש של בנק הפועלים מצטרף לשירות דומה שהשיק בנק לאומי בפברואר אשתקד, תחת השם "מזומן ב-SMS". מהבנק נמסר, כי בחודש האחרון השתמשו בו 3,700 לקוחות. עוד נמסר מלאומי, כי 45% מהפעולות בוצעו על ידי הורים ששלחו כסף באמצעות השירות לילדיהם. שיעור פעולות העברת הכסף על ידי לקוחות לעצמם באמצעות השירות עומד על 25%.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אייל אוריון

    רותה ךמשוך כסף ולהזמין בנקט

אירועים קרובים