ליעם One1 תטמיע בקבוצת הראל מוצרי אינטגרציה, SOA ו-BPM של אורקל; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תטמיע החברה בקבוצת הראל שלוש מערכות של אורקל: פלטפורמת ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, מוצר תוכנה מבוסס סטנדרטים, המהווה את הציר המרכזי לאינטגרציה בין רכיבי התוכנה בארגון, וכלי לניהול תהליכים עסקיים ● ליעם One1 תספק לקבוצת הראל את התוכנות והכלים ותבצע את ההטמעה והאינטגרציה של המערכות

ליעם One1 מקבוצת One1 החלה בביצוע פרויקט הטמעה של מוצרי תווכה וארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) בקבוצת הראל. הפרויקט החל במרץ וצפוי להימשך כשנה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

החברה גברה במכרז על eWave ואדוונטק. במסגרת הפרויקט היא תטמיע בקבוצת הראל שלוש מערכות של אורקל (Oracle): מערכת Oracle ESB (ר"ת Enterprise Service Bus), מוצר תוכנה מבוסס סטנדרטים המהווה את הציר המרכזי לאינטגרציה בין רכיבי התוכנה בארגון, פלטפורמת הארכיטקטורה מוכוונת השירותים Oracle SOA Suite והכלי לניהול התהליכים העסקיים Oracle BPM. הכלי תומך בכל מחזור החיים של התהליך ומאפשר למשתמשים העסקיים והטכנולוגיים לשתף פעולה ולהביא לשיפור התהליכים העסקיים בארגון. כתוצאה מכך, התהליכים הללו מתמכנים ומתייעלים, כאשר ההוצאות עבור תהליך זה הולכות וקטנות. הכלי מאפשר יצירה, הרצה, ניתוח ושיפור התהליכים עסקיים, תוך מתן שקיפות וגמישות ומענה לדרישות העסקיות של הארגון ושל השוק שבו הוא פועל.

במסגרת הפרויקט תספק ליעם One1 את התוכנות והכלים ותבצע את ההטמעה והאינטגרציה של המערכות. החברה בנתה עבור קבוצת הראל ארכיטקטורה והוראות עבודה המותאמות לתהליכים העסקיים שלה. בסופו של הפרויקט תעבור הקבוצה הסבה מהטכנולוגיה הקודמת שבה השתמשה לזו של אורקל.

אריה גליקמן, מנכ"ל ליעם One1, אמר ש-"הפתרון שאנחנו מספקים לקבוצת הראל יאפשר לה לייעל ולשפר תהליכים עסקיים מורכבים. יתרונותיה של המערכת החדשה הם הגמישות והקלות ליישם שינויים בתהליכים הללו, כמו גם הפשטות באינטגרציה עם מערכות הארגון השונות, כנדרש בשווקים הפיננסיים ובתחום הביטוח שבהם פועלת קבוצת הראל".

גליקמן הוסיף ש-"ככלל, ניהול תהליכים עסקיים הוא נושא מרכזי ברוב החברות במשק וניתן לתמוך בו כיום בזמן קצר יחסית, בכלי תוכנה ייעודיים ונוחים ליישום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים