אופרה מציגה: גרסה חדשה של הדפדפן המיועדת ל-iPhone ול-iPad

הגרסה, Opera Mini 6, מוצעת לסביבת מערכת ההפעלה iOS ● במסגרת השיפורים שהיא כוללת, ההתמקדות פנימה וההתרחקות החוצה מ/אל דף האינטרנט מבוצע במהירות גבוהה יותר, תכונת הטורבו שלו מאפשרת העלאה מהירה יותר של אתר כשחיבור האינטרנט איטי וניתן לשתף באמצעותה ישירות אתרים עם רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר

אופרה (Opera) השיקה השבוע את Opera Mini 6 – גרסה חדשה של הדפדפן לסביבת מערכת ההפעלה iOS, שנמצאת בשימוש במוצרי הדגל של אפל (Apple) – ה-iPhone וה-iPad.

על פי אופרה, במסגרת השיפורים שמציע הדפדפן החדש, ההתמקדות פנימה וההתרחקות החוצה מ/אל דף האינטרנט וסיבוב התמונה בהתאם לסיבוב המכשיר מבוצעים כעת במהירות גבוהה יותר, כדי לתמוך טוב יותר בחוויית הגלישה של המשתמש. כמו כן, מתגאה החברה בתכונת הטורבו של הדפדפן, שמוכרת היטב למשתמשי הגרסה השולחנית: בעת גלישה דרך חיבור אינטרנט בעייתי ואיטי, יודע הדפדפן לכווץ את הנתונים כדי לגרום לאתר לעלות מהר יותר.

מעבר לכך, הגרסה החדשה כוללת כפתורים שמאפשרים לשתף אתרים באופן ישיר עם כמה רשתות חברתיות, בהן פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter). בנוסף, המראה החיצוני של התוכנה מעט השתנה והכפתורים הראשיים מסודרים מעט אחרת.

Opera Mini 6 מוצעת כקובץ הורדה יחיד לכל סוגי המכשירים של אפל, כשלאחר ההתקנה, היא יודעת לזהות את סוג המכשיר שעליה היא מותקנת. כך, לדוגמה, בהתקנה על iPhone 4 היא תדע לנצל טוב יותר את הרזולוציה הגבוהה יותר לעומת התקנה על טלפון מהדור הקודם, ובהתקנה על מחשב לוח היא תדע לזהות את המסך הגדול יותר ולהתאים אליו את התצוגה.

יצוין, כי לדברי החברה, הגרסה קודמת של הדפדפן, Opera Mini 5, זכתה למיליון הורדות בתוך 24 שעות לאחר צירופה ל-App Store.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים