ה-FBI מאשים: חברות סיניות מעורבות בפריצה לחשבונות בנק של עסקים קטנים ובינוניים

בבולשת מזהירים, כי מיליוני דולרים שנגנבו מחשבונות בנק של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית מצאו את דרכם לחברות סיניות ● התקריות בוצעו כולן בשנה האחרונה, והתוקפים ניסו לגנוב בין 50 אלף ל-985 אלף דולרים

ה-FBI פרסם אזהרה שבה נטען, כי בשנה האחרונה גנבו חברות סיניות 11 מיליון דולרים מחשבונות בנק של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית.

חוקרי ה-FBI גילו 20 תקריות שבהן נגנבו סיסמאות גישה לחשבונות בנק של עסקי SMB, חשבונות הבנק רוקנו והכסף הועבר לחברות סיניות, שמשרדיהן שוכנים במחוז היילונגייאנג, סמוך לגבול עם רוסיה.

בסך הכול, בין החודשים מרס 2010 ואפריל 2011 ניסו התוקפים לגנוב סכום כולל של כ-20 מיליון דולרים. בכל אחת מהתקריות הם ניסו לגנוב, ולעתים אף הצליחו, סכום של בין 50 אלף ל-985 אלף דולרים, כאשר במרבית המקרים היה הסכום גבוה מ-900 אלף. על פי ה-FBI, במרבית המקרים שבהם "הסתפקו" התוקפים בסכום הנמוך מחצי מיליון דולרים – הם הצליחו במזימתם.

"תוך דקות הועברו הסכומים בין היבשות", ציינו חוקרי הבולשת. הם מסרו, כי "התוקפים נעזרו בגורמים מקומיים שעמם נעשו עסקים בעבר כדי להעביר סכומים קטנים יחסית – של 200 דולרים עד 200 אלף דולרים – ולאחר מכן הועבר הסכום כולו לחברות בסין".

"אנחנו שמחים לקבל מידע כה מפורט מה-FBI", אמר ניק סלבי, מנהל בחברת הייעוץ Trident Risk Management וקצין משטרה לשעבר. "כך יכולים הבנקים לדעת היכן להתמקד ומנהלי העסקים יודעים ממה להיזהר".

FBI

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים