דיווחים: פורצים חדרו למחשבי נאסדא"ק

החדירות לא בוצעו לפלטפורמת הסחר של הבורסה, שבה מבוצעות הפקודות של המשקיעים, אלא לחלקים אחרים של רשת המחשבים - דיווח הוול-סטריט ג'ורנל ● החוקרים לא הצליחו עדיין לאתר את המקור לחדירות, אך נראה שהעקבות מוליכים לשרתים ברוסיה ● אחד המקורות אמר לעיתון, כי "עד כה נראה שהפורצים רק רחרחו את השטח"

הרשויות בארצות הברית חוקרות חדירות חוזרות ונשנות לרשת המחשבים של בורסת נאסדא"ק (NASDAQ) – כך עולה מידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על "מקורות יודעי דבר". עם זאת, הודגש בדיווח, כי החדירות לא בוצעו לפלטפורמת הסחר של הבורסה, שבה מבוצעות הפקודות של המשקיעים, אלא לחלקים אחרים של רשת המחשבים. "עד כה נראה, כי הפורצים רק רחרחו את השטח", מסר אחד המקורות לעיתון.

החקירה מבוצעת על ידי השירות החשאי של ארצות הברית וכן ה-FBI. החוקרים בודקים את המניעים האפשריים לחדירות, ובכלל זה איומים על הביטחון הלאומי, רווח כספי אפשרי או גניבה של סודות מסחריים. הם לא הצליחו עדיין לאתר את המקור לחדירות, אך נראה שהעקבות מוליכים לשרתים ברוסיה. עם זאת, ייתכן שהפורצים עצמם אינם רוסים, אלא רק משתמשים מרחוק בשרתים אלה.

לא ניתן היה לקבל תשובה מנציגי נאסדא"ק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים