מוטורולה נגד אפל: המכשירים שלנו תומכים בפלאש

בפרסומת בת עמוד שלם שפרסמה מוטורולה בעיתונות האמריקנית לאחד ממכשירי האנדרואיד שלה, היא עוקצת את אפל על כך שמכשירי ה-iPhone אינם תומכים בטכנולוגיה מבית אדובי ● הנוסח של המודעה מזכיר במכוון את הפרסומות של אפל שמציגות בעיה מסוימת וקובעות "יש יישום עבורה" ● לא נמסרה תגובה מאפל

מוטורולה (Motorola) ו-וריזון (Verizon) עוקצות את אפל (Apple): במודעה שפרסמו שתי החברות בעיתונות האמריקנית, על פני עמוד שלם, נכתב: "אתרי Flash? יש מכשיר טלפון עבורם". המכשיר המדובר, שתמונתו מתנוססת במודעה, הוא Droid 2, שאותו השיקה מוטורולה לא מכבר.

המודעה רומזת על חיסרון בולט של מכשירי iPhone בהשוואה למכשירי אנדרואיד (Android) – העדר תמיכה בטכנולוגיית פלאש (Flash) של אדובי (Adobe). הנוסח של המודעה מזכיר במכוון את הפרסומות של אפל שמציגות בעיה מסוימת וקובעות ש-"יש יישום עבורה".

אין זו הפעם הראשונה שבה מוטורולה עוקצת את אפל: במודעת עמוד שפרסמה החברה ביוני בניו-יורק טיימס (New York Times), היא הציגה את מכשיר Droid X תחת הכותרת "אין צורך בנרתיק". מדובר ברמז ברור לבעיית האנטנה במכשירי iPhone 4, שבעקבותיה נאלצה אפל לחלק נרתיקים למשתמשים, על מנת למנוע מגע ישיר של האצבעות באנטנה.

לא נמסרה תגובה מחברת אפל, אך משתמשים במכשירי אנדרואיד ציינו, כי חוויית השימוש בפלאש אינה יתרון בולט שיש להתגאות בו, בלשון המעטה – משום שאתרי פלאש נטענים למכשירי אנדרואיד בקצב איטי, ונוטים לקרוס בו.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שוקי רחימוב

    מכשיר המיילסטון מבית מוטורולה הוא אחד הסמארטפונים הטובים ביותר שניתן להשיג בארץ

  2. שוקי רחימוב

    מוטורולה חוזרת לשוק הסלולר ובגדולללללללללללללללללל לאפל אין תשובה למכשירי אנדרואיד של מוטורולה

אירועים קרובים