גוגל רכשה חברת סטארט-אפ שפיתחה כסף וירטואלי

החברה הנרכשת, Jambool, מציעה מוצר המכונה Social Gold, שאתרי אינטרנט יכולים להיעזר בו כדי להקים תשתיות של כסף וירטואלי ● "כשצצה ההזדמנות לאחד כוחות עם גוגל על מנת להגשים את החזון שלנו, לא הרשינו לעצמנו לוותר עליה", כתבו מייסדי החברה הנרכשת באתר שלה ● תנאי העסקה לא פורסמו, אך, על פי ההערכות, שווי החברה נאמד ב-70 מיליון דולרים

גוגל (Google) רכשה את חברת התוכנה Jambool, שפיתחה כסף וירטואלי – כחלק ממסע הרכישות של חברות שפועלות בתחום הרשתות החברתיות. מייסדי החברה הנרכשת – המנכ"ל, ויקס גופטה, ומנהל הטכנולוגיה הראשי, ריזה חוסיין – הכריזו על העסקה בהודעה שפרסמו בסוף השבוע באתר האינטרנט שלה. תנאי העסקה לא פורסמו, אך, על פי ההערכות, שוויה של Jambool נאמד ב-70 מיליון דולרים.

"כשצצה ההזדמנות לאחד כוחות עם גוגל על מנת להגשים את החזון שלנו, לא הרשינו לעצמנו לוותר עליה", נכתב בהודעה של גופטה וחוסיין. "אנחנו שמחים להעמיד את פלטפורמת Social Gold לרשות המשתמשים של גוגל ברחבי העולם".

לא ניתן היה לקבל תגובה מנציגי גוגל.

Jambool הוקמה ב-2006 ומציעה מוצר שמכונה Social Gold. אתרי אינטרנט יכולים להיעזר במוצר זה כדי להקים תשתיות של כסף וירטואלי. ייתכן שבגוגל רואים בו מוצר משלים לפלטפורמת התשלומים Google Checkout.

בשבוע שעבר אישרה Google, כי רכשה את Slide – חברה למדיה חברתית, שהוקמה על ידי מקס לבצ'ין, מנהל ותיק בפיי-פאל (PayPal). בגוגל מגבשים מזה זמן רב את האסטרטגיה של הרשת החברתית שאמורה להתחרות בפייסבוק (Facebook). בין השאר, רכשה חברת הענק את Zygna – חברה שמציעה משחקים ברשתות חברתיות, והיא אף שוקדת על פיתוחים משלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים