ספי גלעזר – המנכ"ל החדש של מלם מערכות

בתשובה לפניית אנשים ומחשבים אמר גלעזר, כי הוא מאשר שאכן התפטר מתפקידו כסגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות, אולם הוא מנוע לומר להיכן יעבור

ספי גלעזר, סגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות, מונה הערב (ג') לנכ"ל הבא של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים – כך נודע לאנשים ומחשבים. גלעזר יחליף בתפקיד את אורי ערד – המנכ"ל הקודם של מלם מערכות, שפרש לפני כחודשיים.

הבוקר הודיע גלעזר להנהלת נס על סיום תפקידו. בתשובה לפניית אנשים ומחשבים אמר גלעזר, כי הוא מאשר שאכן התפטר מנס, אולם הוא מנוע לומר להיכן יעבור.

גלעזר הוא מוותיקי נס טכנולוגיות. במהלך השנים מילא תפקידים בכירים בהנהלת החברה – באחרון שבהם שימש כסגן בינלאומי לצידו של שכי גרליץ, נשיא נס.

גורמים בשוק העריכו, כי כניסתו של גלעזר לתפקיד במלם מערכות תהווה משב רוח רענן לחברה, על רקע ניסיונו העשיר וההערכה הרבה לה זכה במהלך השנים.

על תפקיד מנכ"ל מלם מערכות התמודדו מועמדים שונים – חלקם מנכ"לים ומנמ"רים מכהנים. טרם נקבע מתי יכנס גלעזר לתפקידו.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מכיר את שלמה וספי

    ספי - אל תכנס למלם. האמן לי - שלמה ידפוק אותך

  2. אחת

    אין למנכל חדש במלם מערכות סיכוי להצליח!!! החברה מנוהלת כמו חנות מכולת שכן הבעלים של בחברה מעורב בכל הפעולות המהותיות של החברה והבנתו בתחום המחשוב ובני אדם לא תמיד עולה בקנה אחד עם הצרכים של חברה בגודל שכזה . אני גם לא סבור שהזכיות במכרזים הגדולים בתקופה האחרונה מלמדים על כך שהמנכל שנכנס מקבל חברה גדולה ולא בלון מנופח רק בלי רווח ואולי חלילה הפסדי ענק שעוד לא ניתנים להבנה בספרי חשבונאות. אני מוכן להעריך שבחמש שנים הקרובות מלם תלמד את השוק משהו שעוד לא הייה בישראל והקריסה תהייה חדה וכמו מגדל של קלפים, לדעתי, וקשה לי לחשוב אחרת, זה עבר כבר את נקודת החזרה והתיקון והתוצאה היא בלתי נמנעת. לכן מה זה משנה מי הקפטן בטיטניק.

אירועים קרובים