אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות, הודיע במפתיע שיפרוש מתפקידו

לאחר פחות משנתיים, הודיע הערב (א') ערד על סיום כהונתו כמנכ"ל החברה ● פרישתו מגיעה חודשים ספורים בלבד לאחר ששלושה סמנכ"לים בכירים בחברה - שי בסון, אלי אחי-מרדכי ורונן בנבניסטי, הודיעו על עזיבתם ● ממלם-תים נמסר בתגובה, כי "שלמה איזנברג הביע צער על עזיבתו של אורי, וציין כי בתקופתו הגיעה החברה להישגים מרכזיים ולאורי היה חלק בכך"

נמשכים הזעזועים במלם מערכות: חודשים ספורים לאחר ששלושה סמנכ"לים בכירים עזבו את החברה, גם אורי ערד – מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, פרש במפתיע מתפקידו. ערד סירב להתראיין ולהגיב על הידיעה.

ממלם-תים נמסר בתגובה, כי "לאחר קרוב לשנתיים לכהונתו ביקש ערד לסיים את תפקידו. שלמה איזנברג – יו"ר מועצת המנהלים של מלם מערכות ומנהל העסקים הראשי של קבוצת מלם-תים, הביע צער על עזיבתו של אורי, וציין כי בתקופתו הגיעה החברה להישגים מרכזיים ולאורי היה חלק בכך".

עזיבתו של ערד, כאמור, באה חודשים ספורים לאחר שנודע, כי שלושה סמנכ"לים בחברה – שי בסון, אלי אחי-מרדכי ורונן בנבניסטי, החליטו לפרוש מתפקידיהם. אחי-מרדכי, בסון ובנבניסטי היו סמנכ"לים בכירים במלם מערכות: אחי-מרדכי (כיום בחברה לאוטומציה) עמד בראש אגף שירותים מנוהלים, בסון (כיום במגדל) שימש כמנהל אגף המערכות והפרויקטים ואילו בנבניסטי – בראש אגף ה-ERP.

ערד (58) הגיע למלם ביולי 2008, ועבד בכפיפות לאיזנברג. עד להגעתו למלם, שימש ערד במשך תשע שנים כחבר הנהלה בכיר בקומברס (Comverse). במסגרת תפקידו האחרון שימש כראש חטיבת ה-Value Added Services, שהכנסותיה היוו 65% מהכנסות החברה. קודם לכן שימש ערד כנשיא ומנכ"ל חברת Teleknowledge, ולפני כן שימש כסמנכ"ל מערכות ומחשבים בבזק במשך שלוש שנים. לערד עבר צבאי בחיל האוויר. במסגרת שירותו בחיל, מילא שורה של תפקידים בכירים במערך התוכנה. בתפקידו האחרון היה אחראי על מערכות המידע והתקשורת של חיל האוויר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים