אפל אישרה את דפדפן Mini של אופרה לגלישה ב-iPhone וב-iPod Touch

הדפדפן יוצע להורדה מחנות היישומים App Store ● בביקורות שפורסמו, זכה הדפדפן של אופרה לשבחים רבים על קצב הטעינה המהיר של דפי האינטרנט באמצעותו ● כמו כן, נתגלה שהוא מהיר יותר מהספארי של אפל ומהאנדרואיד של גוגל

אפל (Apple) אישרה את דפדפן Mini של אופרה (Opera) לגלישה באינטרנט במכשירי iPhone ובנגני iPod Touch, ותציע את היישום להורדה מחנות היישומים App Store.

אופרה הכריזה על קבלת האישור שלשום (ב') והבטיחה שבמשך 24 השעות הראשונות יוצע היישום בחינם. בביקורות שפורסמו, זכה הדפדפן של אופרה לשבחים רבים על קצב הטעינה המהיר של דפי האינטרנט באמצעותו.

"אנחנו שמחים להציע למשתמשים במכשירי iPhone ובנגני iPod Touch חוויית גלישה נפלאה ביישום Opera Mini", מסר לארס בוילסן, מנכ"ל אופרה, בהודעה שפרסמה החברה. "היישום מציג צעד נוסף לקראת הגשמת היעד של אופרה, להביא את רשת האינטרנט ליותר אנשים ביותר מקומות".

כשהגישה את גרסת iPhone של דפדפן Mini לאישורה של אפל בחודש שעבר, קראה אופרה לאשר את השימוש ביישום כדי להעניק למשתמשים בטלפון החכם חלופה מהירה יותר לדפדפן ספארי (Safari) של אפל עצמה. בוועידת Mobile World Congress שנערכה בברצלונה בפברואר המחישה אופרה, כי הגלישה ב-Mini מהירה בהרבה מאשר בספארי. במבחנים אחרים שנערכו נמצא, כי ה-Mini מהיר גם מהאנדרואיד (Android) של גוגל (Google).

הקצב המהיר של הגלישה ב-Mini נובע משימוש בשרת פרוקסי (Proxy) שמפעילה אופרה. השרת דוחס את דפי האינטרנט ומעמד אותם מחדש לפני שהם נשלחים לדפדפן. עם זאת, לא ניתן להגדיל באמצעות דפדפן זה את תצוגת הדפים או להקטין אותה בהעברת אצבע, כפי שרגילים המשתמשים בספארי לעשות. כדי להגדיל או להקטין את התצוגה יש לגעת פעמיים בצג המכשיר. באופרה מסבירים שהדבר נובע מהמגבלות שמטילה אפל בערכת הפיתוח של היישומים למכשירי iPhone.

דפדפן Mini מציע יתרון נוסף: תצוגה של לשוניות בתחתית החלון, אשר מסייעת לעבור בקלות בין הדפים הפתוחים.

לטענת אופרה, עותקים של הדפדפן שלה מותקנים כבר ביותר מחמישים מיליון מכשירים סלולריים ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים