הממשלה תפרסם מכרז חדש לרכישת מערכות אנטי וירוס בהיקף של כמיליון שקלים

זוהי הפעם השנייה שהממשלה נאלצת לפרסם את המכרז, לאחר שהמכרז הקודם בוטל עקב טעויות בניסוח באחד הסעיפים שגרמו לבלבול בקרב הספקים ● ניסוח המכרז נמצא בשלבי סיום, ומשרד האוצר צפוי לפרסם אותו בשבועות הקרובים

משרד האוצר עומד לפרסם בשבועות הקרובים מכרז כולל לרכישה והטמעה של מערכות אנטי-וירוס להגנה על תשתיות המיחשוב של מימשל זמין ומחשבי משרדי הממשלה. בימים אלה מסיימים במשרד האוצר לנסח את המכרז, שהיקפו עומד על כמיליון שקלים.

זוהי הפעם השנייה שהממשלה נאלצת לפרסם את המכרז, לאחר שהמכרז הקודם בוטל לפני כארבעה חודשים. הביטול בוצע בעקבות תלונות של ספקים באשר לניסוחו של אחד מסעיפיו, שלדבריהם – היה לא ברור וגרם לספקים שונים להבין דברים שונים הקשורים במכרז. עיקר טענתם הייתה על ניסוח לקוי של תמחור הרישיונות, בשילוב הטמעה או בלעדיה.

בקשת הביטול הוצגה בדיון בוועדת המכרזים, שנערך בדצמבר האחרון. באותו דיון נענה החשב הכללי במשרד האוצר, שוקי אורן, לבקשה, פסל את המכרז והורה במקביל על עריכתו של מכרז חדש. הוא אף קיבל את בקשת האוצר והאריך את החוזה עם חילן טק, שזכתה במכרז הקודם ומתמודדת גם במכרז זה, לפרק זמן של שנה או עד לסיום בדיקת הליכי המכרז – המוקדם מבין השניים. עוד מתמודדות במכרז זה ספקיות גדולות אחרות של פתרונות אנטי-וירוס.

ממשרד האוצר נמסר, כי "המכרז הראשון יצא בתום כתיבה ממושכת. לאחר יציאתו התגלה שנפלה טעות בפרק 5 – המודל התמחורי לא היה ברור מספיק. נעשתה עבודה יסודית לתיקון המכרז, כולל שינויים בתמחור ולקחים שהופקו מהמכרז הראשון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הגיע הזמן

    הטרנד מיקרו שלנו לא מזהה כלום

אירועים קרובים