AT&T: על FCC להימנע מלהתערב בחוקים בארצות הברית שאוסרים שירותי Wi-Fi

ברשות התקשורת הפדראלית שוקלים לפעול כנגד חוקים של 20 מדינות ● במקביל מוצעים תמריצים לספקיות מהמגזר הפרטי שיציעו לתושבים שירותים טובים יותר

"עדיף כי ב-FCC יעודדו פרישה של פס רחב". BigStock

על רשות התקשורת הפדראלית (FCC) של ארצות הברית להימנע מלהתערב בחוקים של מדינות ארצות הברית שאוסרות על עיריות לספק לתושבים שירותי רשת בפס רחב, אשר מתחרים בשירותים המוצעים על ידי המגזר הפרטי: כך על פי תגובות שמסרו מספר חברות טלקום לרשות התקשורת הפדראלית בשבוע שעבר היה המועד האחרון למסירת תגובות לקראת דיון שייערך בנושא ברשות.

ברשות התקשורת הפדראלית שוקלים לפעול כנגד חוקים של 20 מדינות בארצות הברית, אשר מגבילים את יכולתן של רשויות מקומיות להציע לתושבים שירותים של פס רחב, ומציעים כתחליף תמריצים לספקיות מהמגזר הפרטי שיציעו לתושבים שירותים טובים יותר.

עיריית ווילסון בצפון קרולינה, ומועצת החשמל של צ'טנוגה שבטנסי, פנו ל-FCC בבקשה להורות למדינות אלה להסיר את המגבלות שמונעות מהן להציע לתושבים שירותים של פס רחב. בחודש יוני האחרון ציין טום ווילר, יו"ר FCC, כי "אני מאמין שהאינטרסים של התושבים והתחרות החופשית מחייבים שנפעיל את סמכותנו כנגד חוקים של מדינות שאוסרים על תחרות בפס רחב בקהילות, או מגבילים אותה".

אולם, על פי התגובה שמסרה AT&T ביום ו', "עדיף כי ב-FCC יעודדו פרישה של פס רחב באמצעות מתן תמריצים לחברות מהמגזר הפרטי שיספקו שירותים של פס רחב". ב-AT&T פקפקו ביכולתן של "רשתות ממשלתיות" להציע שירותים של פס רחב "ברמה עולמית".

עמדה שונה הביע קרלוס איילה, תושב צפון קרולינה: "חוקים שפוגעים בתחרות, שהועברו בעקבות שדולה של תאגידי טלקום גדולים הפועלים במדינה, מונעים מגורמים מקומיים לשלוט בעתיד הכלכלי שלהם ולקבל החלטות בעצמם ביחס לפס הרחב של המאה ה-21" כתב איילה בתגובה שהעביר ל-FCC. "מחצית מהאוכלוסייה שלנו גרה באזורי ספר ואין לה חלופה אחרת אם תאגידי הטלקום ימצאו כי השירות באזור אינו כדאי מבחינתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים