מסד הנתונים הקונסולרי של ארצות הברית קרס

המסד כולל יותר מ-100 מיליון רשומות של אשרות ו-75 מיליון תצלומים, ומשמש מדי יום לעיבוד של 35 אלף בקשות לאשרות ● משרד החוץ האמריקני בתגובה: "מדובר בבעיה עולמית, ולא בבעיה במדינה ספציפית"

מסד הנתונים העולמי שמשמש את הקונסוליות של ארצות הברית ברחבי העולם למתן דרכונים ואשרות קרס, ואלפים רבים של אנשים נותרו ללא יכולת לנסוע למדינות אחרות בימים האחרונים. המידע אושר על ידי גורמים רשמיים במשרד החוץ האמריקני.

מסד הנתונים שבו מדובר, שמכונה Consular Consolidated Database, נחשב לאחד הגדולים מסוגו בעולם, והוא מבוסס על תוכנות אורקל (Oracle). המסד כולל יותר מ-100 מיליון רשומות של אשרות ו-75 מיליון תצלומים. הוא משמש מדי יום לעיבוד של 35 אלף בקשות לאשרות.

"הלשכה לעניינים קונסולריים סבלה מבעיות טכניות במערכת של הדרכונים והאשרות", מסרה מרי הרף, סגנית הדובר של משרד החוץ האמריקני. "מדובר בבעיה עולמית ולא בבעיה במדינה ספציפית", ציינה.

ככל הידוע קרסה המערכת בתחילת השבוע שעבר, בעקבות ביצוע של פעולות תחזוקה שנקבעו מראש, ולא פעלה כלל במשך מספר ימים. מאז היא שבה לפעול בהיקף מוגבל אך עדיין נותר פיגור בעיבוד של הבקשות לדרכונים ואשרות. הרף לא ידעה לומר כמה זמן יידרש כדי להתגבר על הפיגור שנוצר. "יידרש עוד זמן מה ואנחנו מבקשים להתאזר בסבלנות", מסרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים