משה אטיאס, מטריקס: "השנה תהיה טובה כמו 2013, אולי מעט טובה יותר"

"הרבעון הזה היה טוב יותר מהמקביל לו אשתקד ואנחנו אופטימיים לגבי השנה הנוכחית", אמר אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס, בעקבות העליות שהשיגה החברה ברבעון הראשון של השנה

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס. צילום: פלי הנמר

"שנת 2014 נפתחה ברגל ימין. הרבעון הזה היה טוב יותר מהמקביל לו אשתקד, בגלל חג הפסח. מקורו של חלק מהגידול בעונתיות בשל החג, שחל ברבעון הראשון אשתקד. אני לא צופה פני עתיד אולם, לדעתי האישית, השנה תהיה דומה לקודמתה ואולי מעט טובה יותר. אנחנו אופטימיים", כך אמר משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס.

אטיאס התראיין לאנשים ומחשבים בעקבות פרסום התוצאות הרבעוניות של החברה. לדבריו, "התוצאות הראו הצלחה שלנו בכל תחומי הפעילות, אם כי לא היה גידול משמעותי. זכינו בכמה פרויקטים בתחומי הסייבר ואבטחת מידע, וכן בעולם המובייל. הגידול בהכנסות וברווחים נובע בעיקר בשל פעילות הליבה של מטריקס – פתרונות ושירותי תוכנה".

"השוק הוא אתגרי", אמר אטיאס. "יש לחץ על מרווחים מצד הלקוחות. מצד שני, יש לנו נכסים על פני המתחרים שלנו. הוכחנו כי בתחומים מסוימים אנחנו יודעים להיות מובילי שוק, אבל אין ספק, יש לחץ מצד הלקוחות".

לשאלת אנשים ומחשבים בדבר רכישות של חברות או כניסה לתחומי פעילות חדשים אמר אטיאס כי "יש כמה דברים על הפרק, בארץ וגם בחו"ל, אבל שום דבר אינו בשל עדיין. דבר עוד לא התגבש, וזה בהחלט יכול להתמוסס".

"שנת 2014 תהיה דומה מאוד לשנת 2013", סיכם אטיאס. "לפעמים גם צמיחה של 2%-3%, בסדר גודל הדומה לזה של התמ"ג, היא צמיחה לא רעה בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים