חדש: מסך שמאפשר לראות את הסמארטפון במחשב האישי

פיליפס השיקה מסך מחשב שכולל את תקן Miracast, ומיועד למכשירי אנדרואיד 4.2 ומעלה ● הוא מצויד במסך IPS בגודל 23 אינץ', שמציע רזולוציה מרבית של 1,920x1,080 פיקסלים

המסך של הסמארטפון תופס חלק נכבד מחיי היום יום שלנו, ואנחנו מקדישים זמן רב כדי להביט על המסך, בין אם לצרכי עבודה או שעשוע. מסך חדש של פיליפס (Philips) יאפשר לנו לעשות זאת גם מהמחשב האישי, אם הסמארטפון שלנו מצויד במערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2 (Android 4.2) ומעלה.

כל מה שצריך כדי לראות את מסך הסמארטפון על גבי מסך המחשב הוא לחבר בין שני המכשירים. החיבור מתבצע באמצעות תקן Miracast, ומדובר באחד ממסכי המחשב האישי הראשונים להציע את התקן הזה באופן מובנה. יצוין כי קיימים בשוק כמה מסכים של מכשירי טלוויזיה שתומכים בכך. רוב הטלפונים המתקדמים תומכים ב-Miracast כברירת מחדל באופן ישיר, או תחת שם שונה, כמו Samsung Link במכשיר ה-Galaxy S4. הטכנולוגיה הזו נתמכת גם בחלונות 8.1 (Windows 8.1).

אחד החסרונות של Miracast הוא שחיבור של מכשיר למסך שתקן זה מופעל בו מפסיק באופן זמני את האפשרות להתחבר באמצעות Wi-Fi לרשת האינטרנט. מצד שני, כאמור, הוא מאפשר להציג בגדול תמונות, סרטונים ואפילו משחקים ישירות מהמכשיר.

המכשיר מצויד במסך IPS בגודל 23 אינץ' (239C4QHWAB), שמציע רזולוציה מרבית של 1,920×1,080 פיקסלים, זוויות צפייה של 178 מעלות מכל הכיוונים, בהירות של 250 לומנס וכניסות HDMI ו-VGA. מחיר המכירה ההתחלתי שלו באירופה יעמוד על 300 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים