פלורידה: גבר נרצח מאחר ששלח הודעת SMS בקולנוע

הגבר שלח את ההודעה בפרסומות שלפני הסרט, עורר את כעסו של שוטר לשעבר ולאחר שהתפתח ביניהם ויכוח - רצח אותו ופצע את אשתו

SMS מהלקוח למפרסם - באמצעות הכלי החדש של גוגל ולייב פרסון. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

גבר תושב פלורידה בן 43 נרצח ואשתו נפצעה באולם קולנוע ליד העיר טמפה, לאחר שהגבר שלח SMS בזמן צפייה בפרסומות שלפני הסרט. הרצח אירע לאחר שהתפתח ויכוח בינו לבין החשוד, ככל הנראה שוטר לשעבר בן 71.

ממשרד השריף של מחוז פאסקו, כריס נוקו, נמסר כי "החשוד, קרטיס ריבס, החליט להוציא אקדח a. 380 וירה בקורבן. משוגע לחלוטין שמקרה בו אדם שולח SMS בקולנוע יגיע לרמת אלימות כזו".

הקורבן, צ'אד אולסן, נלקח לבית חולים באזור, שם מת מפצעיו. אשתו, ניקול, נלקחה אף היא לבית החולים, אולם היא לא מוגדרת במצב של סכנת חיים.

לדברי עד ראייה בשם צ'ארלס קאמינגס, שנכח במקום יחד עם בנו, החשוד ישב בשורה האחרונה באולם ובזמן הפרסומות שלפני הסרט יצא מהאולם. כעבור כמה דקות חזר כשהוא עצבני. הוא הוסיף כי הוויכוח התלהט ו-"מישהו זרק אז פופקורן, אני לא בטוח מי, ואז הוא נורה". קאמינגס ציין שהקורבן נפל ישר לזרועות שלו ושל בנו. הוא הוסיף שהחשוד לא ברח ואדם שישב לידו לקח ממנו את האקדח.

"אני לא מאמין שאנשים מביאים אקדח לקולנוע", אמר העד. "אני לא מאמין שאנשים יתווכחו ביניהם ויירו על פופקורן, על טלפון סלולרי".

נוקו ציין כי "בעקבות האירוע, כולם כאן מפוחדים, מאחר שקולנוע נחשב מקום בטוח, אליו אנשים יכולים לצאת כדי ליהנות. אלא שבשנים האחרונות, בתי קולנוע בארצות הברית היו למקומות מסוכנים שבהם נורים אנשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים